Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MW2 Base Hook (4D1) [Wykryto]
#1
Ponieważ zostało to wykryte, nie ma powodu, aby go nie udostępniać. (Przyczyna EndFrame jest wykrytym hakiem i nie mam pojęcia, co mam zrobić.)   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1249 x 573.     dllmain:     Kod:   // dllmain.cpp: Definiuje punkt wejścia dla aplikacji DLL. #include "stdafx.h" #include "main.h" CEntity * Entity [2048]; Klient CClient * [18]; CGame * CG; CGameState * CGS; CButtons * Przyciski; entityState_s * EntState = NULL; Kamera CCamera *; CBulletTrace * BulletTrace; CTrace * Trace__; LPDIRECT3DDEVICE9 g_pDevice = 0; // Dopasowanie przesunięcia Menu czcionki Hack int xFontOffSet = 15; int hackopt1; int MenuHeight = 10; int show = 1; int b = 0; // ================================================ =================== // Menu HACK int hack1 = 0; int hack2 = 0; int hack3 = 0; int hack4 = 0; int hack5 = 0; int hack6 = 0; int hack7 = 0; int hack8 = 0; // ================================================ ================================================== ==================================== bool bAimbot; bool bNoRecoil; bool besp; bool bCrosshair; // =========================
Reply
#2
Kod: if (CG -> clientNum! = NULL) {// isIngame nawet jeśli jesteś w grze, Twój klient może być zerowy ... nie musisz nawet sprawdzać IsInGame dla haka EndFrame.
Reply
#3
Ilość zmiennych globalnych i brak właściwego korzystania z klas i interfejsów jest obrzydliwa, jak można to nazwać BASE, gdy jest to tylko zbiór kodowania zoptymalizowanego. Również twoja konwencja nazewnictwa jest brzydka, niechlujna i jest doskonałym przykładem tego, jak ludzie nie powinni pisać swojego kodu. W każdym razie dziękuję za podzielenie się, jestem pewien, że ktoś uzna to za przydatne.
Reply
#4
Czy ktoś może mi pomóc ustawić to wszystko? Jestem nowicjuszem w tym ..
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)