Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proste menu
#1
To właśnie zrobiłem i wykorzystałem:     Kod:   #define both 1 #define friendly 2 #define enemy 3 #define off 0 bool menu = false; bool aimbotv = false; bool namestealing = false; bool nade = true; bool thirdperson = false; bool norecoil = true; laser bool = true; bool worldesp = true; bool Radar_2D = true; int abone = 1; int boxesp = both; int textesp = both; int menupos = 1; int menumax = 10; void Menu (int x, int, int w, int h) {if (GetAsyncKeyState (VK_INSERT) & 1) menu =! menu ; if (menu == true) {Rysowanie. DrawShader (x, y, w, h, colorMenu_, h_R_RegisterShader ("biały", 7)); Rysowanie. DrawRect (x, y, w, h, 2, colBlue); if (GetAsyncKeyState (VK_DOWN) i 1) menupos + = 1; if (GetAsyncKeyState (VK_UP) i 1) menupos - = 1; int ypods = 0; ypods = y + 5; if (menupos> 1) ypods = y + 20 * menupos - 15; Rysowanie. DrawShader (x + 10, ypods, w - 20, 20, colWhite_, h_R_RegisterShader ("biały", 7)); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 20, colWhite, "No Recoil"); jeśli (norecoil) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 20, colGreen, "On"); else Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 20, colRed, "Off"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 40, colWhite, "Aimbot"); if (aimbotv) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 40, colGreen, "On"); else Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 40, colRed, "Off"); if (abone == 1) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 60, colWhite, "Cel: Głowa"); else if (abone == 2) Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 60, colWhite, "Cel: Widoczna kość"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 80, colWhite, "Box ESP"); if (boxesp == 1) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 80, colGreen, "Both"); jeśli jeszcze (boxesp == 2) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 80, colGreen, "Friendly"); jeśli jeszcze (boxesp == 3) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 80, colGreen, "Enemy"); else if (boxesp == 0) Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 80, colRed, "Off"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 100, colWhite, "Nazwa ESP"); jeśli (textesp == 1) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 100, colGreen, "Both"); else if (textesp == 2) Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 100, colGreen, "Friendly"); else if (textesp == 3) Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 100, colGreen, "Enemy"); else if (textesp == 0) Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 100, colRed, "Off"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 120, colWhite, "World ESP"); jeśli (worldesp) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 120, colGreen, "On"); else Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 120, colRed, "Off"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 5, y + 140, colWhite, "Odrzucanie granatow"); jeśli (nade) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 30, y + 140, colGreen, "Wł."); else Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 30, y + 140, colRed, "Off"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 20, y + 160, colWhite, "Kradziez nicku"); if (namestealing) Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 160, colGreen, "On"); else Rysunek. DrawString (FONTS_NORMAL, x + w - 40, y + 160, colRed, "Off"); Rysowanie. DrawString (FONTS_NORMAL, x + 5, y + 180, colWhite, "Widok z trzeciej osoby"); jeśli (thirdperson) Rysunek. DrawString
Reply
#2
Dobra robota, może opublikuj zrzut ekranu i nie zapomnij o kredytach.
Reply
#3
za dużo kodu! używaj tablic!
Reply
#4
zakodowane na stałe wartości x / y
Reply
#5
Spróbuję zoptymalizować to dziś wieczorem
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by learn_more zakodowane na stałe wartości x / y mocno zakodowane???
Reply
#7
Zacytować: Napisał Master64k mocno zakodowane??? bumpcoded?
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by cardoow za dużo kodu! używaj tablic! Kod: CMenu :: getSingleton (). AddComponent (nowy GCheckbox (10, 10, "Aimbot", ustawienia, aimbot)); Zwycięzca!
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by mOwl_ Kod: CMenu :: getSingleton (). AddComponent (nowy GCheckbox (10, 10, "Aimbot", ustawienia, aimbot)); Zwycięzca! cholera ty r supar 1337, 3 liniowe menu
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie x0Ph Kod: Rysowanie. DrawShader (x, y, w, h, colorMenu_, h_R_RegisterShader ("biały", 7)); Zarejestruj jeden moduł cieniujący i użyj go.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)