Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pytanie o tworzenie biblioteki dll
#1
http://www.unknowncheats.me/forum/c-...- dll-hack.html   w jego wątku, dlaczego jest tam adres w jego instrukcji if z klawiszem f1? j / w im nowy i próbuje wszystko zrozumieć ...   if (GetAsyncKeyState (VK_F2) i 0x80000) {     }
Reply
#2
Funkcja sprawdza, czy użytkownik ma określony klawisz wciśnięty, czy nie, w tym przypadku jest to klawisz F1. Dlatego w tym przypadku jest używany jako schemat "włącz" i "wyłącz".
Reply
#3
Rozumiem, że... ale dlaczego i co robi & 0x80000 zrobić w instrukcji if?
Reply
#4
Bitwise Assembly AND Operation, powinien być dostosowany do dobrego google.
Reply
#5
Jak mówi strona MSDN dla GetAsyncKeyState (funkcja GetAsyncKeyState ()) .. "Jeśli ustawiony jest bit najbardziej znaczący, klawisz jest wyłączony, a jeśli ustawiony jest bit najmniej znaczący, klawisz został naciśnięty po poprzednim wywołaniu funkcji GetAsyncKeyState."
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by maybnxtseasn Rozumiem, że... ale dlaczego i co robi & 0x80000 zrobić w instrukcji if? 0x8000 - Holding 1 - Wciśnięty W niektórych grach muszę używać & 0x8000, ponieważ & 1 jest wciśnięty i nie zawsze się rejestruje po naciśnięciu klawisza.
Reply
#7
To zależy od czasu, w którym został naciśnięty. Pomyśl o tym, jako o zegarze, który ignoruje wszystkie inne naciśnięcia określonego klawisza, dopóki nie wróci. Nie dostanie się do kolejki.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)