Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tylko gołe kości, szczególnie?
Okay, to moja pierwsza prośba, więc mam nadzieję, że nie będę się wypowiadał. Jeśli ten ktoś denerwuje, naprawdę mi przykro, jestem tu trochę nowy i nie znam się na nadchodzącej i nieznanej etykiecie (także, mam 13 lat) ...   W każdym razie, uwielbiam hack ICY, ale z możliwym nowym anty-cheatem, zastanawiałem się, czy można po prostu zrobić hack esp, który można włączać / wyłączać. Trochę jak Timona, który wypuścił w listopadzie. Uważam, że ESP jest "najbezpieczniejszym" hackerem, a jedyną rzeczą, o którą musisz się martwić, jest wykonanie screen-shot. Lubię Icy'ego za to, ochrona ss, ale esp jest jedyną cechą, której naprawdę potrzebuję ... i tak, wiem, że możesz włączać i wyłączać elementy z menu, ale chciałbym mieć proste esp, na przykład Timony . Które można włączyć / wyłączyć w grze i bezpiecznie wyłączyć w grze, wylogować się w grze, zalogować się w grze i włączyć go ponownie   (Z Icy's musisz wyrzucić hack, ze względu na wszystkie jego funkcje, a następnie ponownie wstrzyknąć)   To trochę denerwująca prośba, szczególnie od kodera nooba ... ale tak. Wiem, że nasi noob w zasadzie są rakiem w tej społeczności ... więc jeśli jest to niepolityczne, bardzo mi przykro ... (Jeśli ktoś z was przeczyta to do końca, pochwalam was)
Reply
ESP / sprint jest tym, co blokuje ludzi. Musisz mieć ochronę SS, którą uważam, że ma IC.
Reply
Idź zrobić zewnętrzny hack. Problem rozwiązany. (przestańcie błagać o hacki)
Reply
Zacytować: Napisał thanksabunch ESP / sprint jest tym, co blokuje ludzi. Musisz mieć ochronę SS, którą uważam, że ma IC. Ani esp, ani sprint nie pozwolą ci zbanować. żaden klip na przykład nie zbankrutuje.
Reply