Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RepZIW4 aCI2 full Bypass
#1
Heyho.   Zrobiłem to jakiś czas temu, zajęło to nie więcej niż 5 minut lol. Zapobiega ładowaniu RepZ Anti Cheat, więc możesz użyć dowolnego hacka bez zbanowania. Wystarczy zastąpić plik libnp.dll w folderze MW2 tym dostarczonym tutaj.   Baw się dobrze, Skyfail     http://www.unknowncheats.me/forum/do...=file&id=12228
Reply
#2
Zniszczmy grę + REP
Reply
#3
Uzyskanie limitu czasu połączenia z serwerem podczas korzystania z tego, bez niego działa dobrze
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by fatjoe Uzyskanie limitu czasu połączenia z serwerem podczas korzystania z tego, bez niego działa dobrze Możesz zagrać w jedną grę, a następnie z jakiegoś powodu klient nie wyśle danych na serwer.
Reply
#5
Popatrzę na to Q_Q
Reply
#6
Hmm, dzięki, wszystkie gratulacje LW.
Reply
#7
znaleźć sposób na wykorzystanie tego bez oczekiwania na połączenie rozpocznij grę, dołącz do serwera, a następnie włóż hakera jeśli opuścisz serwer, musisz ponownie uruchomić grę i zrobić to w ten sam sposób
Reply
#8
wut to nie jest DLL wstrzykiwalny, to tylko zmodyfikowany Q_Q libnp.dll
Reply
#9
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Skyfail wut to nie jest DLL wstrzykiwalny, to tylko zmodyfikowany Q_Q libnp.dll Oznacza on umieszczenie pliku libnp.dll w katalogu gry, załadowanie gry, dołączenie do serwera, a po załadowaniu serwera wstrzyknięcie cheata.
Reply
#10
To wynika z faktu, że aCI2 nie wysyła wymaganych danych do serwera NPS, tak jak w CISendStatus i SendRandomString (eksport z libnp). Struktura danych wygląda następująco: "fal", status, hwid (pierwszy ciąg jest początkowo zaszyfrowany, ale jest odszyfrowany, gdy aCI wysyła RandomString) status powinien wynosić 50001 afaik.So tak, ponieważ zatrzymałeś libnp przed ładowaniem modułu aCI nie jest w stanie wysłać statusu. Może to spowodować, że funkcja NP_SendRandomString zawsze zwróci status "dobrego chłopca".
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)