Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
esp dla ostatniego klienta rdzy C # [tylko kod]
#11
Zacytować: Originally Posted by sykoticnz Pytanie o macierz rotacji. Czy to działało dla ciebie, jak napisałeś w opublikowanym źródle? Próbuję podążać podobną ścieżką, jak ty, i staram się uzyskać dane o rotacji od lokalnego gracza. Rotacja pochodzi z głównej kamery.
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by jreidlivewire Rotacja pochodzi z głównej kamery. Czy pochodzi z matrycy głównego widoku kamery? Czy jest jeszcze inne przesunięcie wewnątrz kamery głównej, które zapewnia jeden float / int dla rotacji / odchylenia?
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by sykoticnz Czy pochodzi z matrycy głównego widoku kamery? Czy jest jeszcze inne przesunięcie wewnątrz kamery głównej, które zapewnia jeden float / int dla rotacji / odchylenia? Tak, to matryca widoku kamery. https://github.com/jreidryuzaki/ryu4...eObjectBase.cs Spójrz na właściwość Obrót
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)