Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Struktura pakietów XB1
#1
Cześć ludzie, Czy ktoś może mi powiedzieć, dlaczego w wersji XB1 dostajesz ujemny identyfikator PacketID? Używam domyślnych ustawień silnika ue4 do deserializacji strumienia.       Kod:   == IN === [25 bajtów] cbbe2610ada932f8b4fa472dd5bbcb0f764f233929932c0606 NetConnection :: proc_raw_packet: HANDSHAKE (nie impl) == OUT == [25 bajtów] cbbe2610ada932f8b4fa472dd5bbcb0f764f233929932c0606 NetConnection :: proc_raw_packet: RĘCE (nie impl) == IN === [25 bajtów ] 030000feaea932f8b4fa472dd5bbcb0f764f233929932c0606 NetConnection :: proc_raw_packet: HANDSHAKE (nie impl) == OUT == [19 bajtów] 30f826008006030500048c649bc1030000000c NetConnection :: proc_packet: ID: - 1000 (raw: 31768, old: - 1) NetConnection :: build_packet_bunch: --- PACKET BŁock --- (otwórz: 1, zamknij: 0, częściowe: nie, niezawodne: 1, c_seq: - 499, c_idx: 0) z 80bits NetConnection :: proc_packet: nieaktualny bukiet (ch_index: 0, cur_seq: 0) == IN === [23 bajty] aca9080080cdc001030900000034343234394632300003 NetConnection :: proc_packet: ID: - 11050 (raw: 21718, old: - 1)
Reply
#2
Czy pakiety, które otrzymujesz, są zaszyfrowane?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)