Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jeszcze jedna prognoza na celowanie (na podstawie bieżącego FPS)
#1
Kod:   float FPS = 0.f; float fLastCount = 0.0f; float fCurCount; fCurCount = clock () * 0.01f; ++ FPS; if ((fCurCount - fLastCount)> 1.0f) fLastCount = fCurCount; VectorSubtract (twoja nowa lokalizacja, twoja stara lokalizacja, fSpeed); VectorMA (celpos, FPS, fSpeed, aimpos);    fCurCount = clock () * 0.01f ... więc w zasadzie, jeśli ur fps wynosi 100 u, powinieneś otrzymać 1.f dla mnożnika. kredyty: ja i król-orgia dla przewidywania rozwijającego pomysły
Reply
#2
miły udział + rep
Reply
#3
Mogę umieścić twój kod w. dll, aby go wypróbować, ponieważ nie kompiluje kodu jako podziękowania
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Hiden Mogę umieścić twój kod w. dll, aby go wypróbować, ponieważ nie kompiluje kodu jako podziękowania To dlatego, że wklejasz go do notatnika i zapisujesz. następnie zmień nazwę na .dll, a następnie wstrzyknij do gry. DER
Reply
#5
UH zapomniałem wspomnieć o potrzebie programu o nazwie izCanCompile.exe .. raz u dl, że program możesz zhackować świat.
Reply
#6
bardzo miły thnx
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by gopimarso Hej, co jest tutaj TargetPoint? wektor int pływak czy co? To wskazówka, że nie powinieneś już tu być.
Reply
#8
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Rave.whiteLight To wskazówka, że nie powinieneś już tu być. Przepraszam, bro, jeśli mówisz, że jestem C / P, pozwól mi powiedzieć, że uczę się rzeczy i nauczyłem się dużo c ++. nie, że jestem bardzo dobrym programistą, ale miałem dużo pracy i wiele się nauczyłem. Wiem, co się tutaj dzieje, to, że przewidujemy naszego wroga i jego użycie w celu bota. Moje zamieszanie polegało na tym, że jeśli "Punktem Docelowym" jest wektor 2 lub wektor 3, naszym celem jest tylko Ekran X i Ekran Y. Więc o których punktach docelowych mówisz tutaj. jeśli nie jest to x i y naszego celu. I nie jest źle, jeśli poprosisz o pomoc, jeśli czegoś nie rozumiesz. Dobrze ??
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by gopimarso Przepraszam, bro, jeśli mówisz, że jestem C / P, pozwól mi powiedzieć, że uczę się rzeczy i nauczyłem się dużo c ++. nie, że jestem bardzo dobrym programistą, ale miałem dużo pracy i wiele się nauczyłem. Wiem, co się tutaj dzieje, to, że przewidujemy naszego wroga i jego użycie w celu bota. Moje zamieszanie polegało na tym, że jeśli "Punktem Docelowym" jest wektor 2 lub wektor 3, naszym celem jest tylko Ekran X i Ekran Y. Więc o których punktach docelowych mówisz tutaj. jeśli nie jest to x i y naszego celu. I nie jest źle, jeśli poprosisz o pomoc, jeśli czegoś nie rozumiesz. Dobrze ?? Udowodniłeś sobie, proszę pana. float [3], Vector3, vec3_t, jakkolwiek chcesz to nazwać. Fuckme_3 EDYCJA: Punkt docelowy to punkt docelowy 3D, który później przekształcisz w 2D dla Esp, lub po prostu uzyskasz kąt pomiędzy twoim widokiem a punktem dla celbota.
Reply
#10
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Rave.whiteLight Udowodniłeś sobie, proszę pana. float [3], Vector3, vec3_t, jakkolwiek chcesz to nazwać. Fuckme_3 EDYCJA: Punkt docelowy to punkt docelowy 3D, który później przekształcisz w 2D dla Esp, lub po prostu uzyskasz kąt pomiędzy twoim widokiem a punktem dla celbota. to mi pomaga, a teraz mogę kontynuować moją pracę. Dzięki
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)