Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SA: MP 0.3e Aimbot
#1
Witaj, Mam ten kod ze źródła "SA: MP 0.3c Ezekiel - Multihack". Chcę samemu zrobić cel, używając jego hack. Jego aimbot jest dobry, ale to nie jest to, czego chcę, więc muszę go zmodyfikować.   To, co już zrobiłem, to zabrać tylko cela z jego hack i stworzyć nowy ".dll", to się robi. Teraz muszę zmodyfikować aimbota, więc oto mój kod i mój pomysł:       Kod:        / * SA: MP Aimbot Przytrzymaj klawisz fire & aim * / if (cAimbot) {ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) 0xB6F5F0 i & gpoint, 4, 0); if ((gpoint> 0) && (t == 0)) {t = 1; } if (gpoint> 0) {pmtrx1 = gpoint + 0x14; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) pmtrx1, i pmtrx1, 4, 0); xpos1 = pmtrx1 + 0x30; ypos1 = pmtrx1 + 0x34; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) xpos1 i & fxpos1, 4, 0); ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) ypos1, & fypos1, 4, 0); ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) 0xB6F9CC, & fcxpos, 4, 0); ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) 0xB6F9D0, & fcypos, 4, 0); ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) 0xB6F3B8, & ptarget, 4, 0); pped = ptarget + 0x79C; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) pped, i pped, 4, 0); if (pped> 0) {pvectorx = pped + 0x44; pvectory = pped + 0x48; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) pvectorx, & fpvectorx, 4, 0); ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) pvectory, & fpVictory, 4, 0); pmtrx2 = pped + 0x14; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) pmtrx2, i pmtrx2, 4, 0); xpos2 = pmtrx2 + 0x30; ypos2 = pmtrx2 + 0x34; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) xpos2 i & fxpos2, 4, 0); ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) ypos2 i & fypos2, 4, 0); php = pped + 0x540; ReadProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPCVOID) php, & fphp, 4, 0); if (fphp> 0) {fxpos2a = fxpos2; fypos2a = fosos2; aa = fabs (fcxpos - fxpos2); ab = fabs (fcypos - fypos2); ac = sqrt (aa * aa + ab * ab); alpha = asin (aa / ac); beta = acos (aa / ac); if ((fxpos1> fxpos2) && (fypos1 <fypos2)) {beta = - beta; } if ((fxpos1> fxpos2) && (fypos1> fypos2)) {beta = beta; } if ((fxpos1 <fxpos2) && (fypos1> fypos2)) {beta = (alfa + (3.14 / 2)); } if ((fxpos1 <fxpos2) && (fypos1 <fypos2)) {beta = (- alfa - (3.14 / 2)); } camxpos = beta + 0.0389; // Obróć kamerę WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (LPVOID) 0xB6F258, (LPVOID) i camxpos, 4, NULL); }}}}   OK, teraz mam pomysł, że gdy gracz kliknie przycisk celu, obraca kamerę do najbliższego celu do centrum. Nie chcę, aby dalej ciągnął cel, gdy cel idzie, chcę go tylko raz pociągnąć, gdy kliknie się prawe kliknięcie, a potem się zatrzyma. Czy ktoś może mi w tym pomóc?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)