Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DrawCompassIcon
#1
im compartilhe źródło DrawCompassIcon     C & P         Kod:      float AngleSubtract (float a1, float a2) {float a; a = a1 - a2; while (a> 180) {a - = 360; } while (a <- 180) {a + = 360; } return a; }         Kod:      Vetor VectorNormalize (Vetor3D v) {długość spływu, długość; length = v [0] * v [0] + v [1] * v [1] + v [2] * v [2]; length = sqrt (długość); if (długość) {długość = 1 / długość; v [0] * = długość; v [1] * = długość; v [2] * = długość; } return length; }         Kod:      void DrawCompassIcon (float x, float y, float w, float h, Vetor3D posicao, Vetor3D destino, float * cor, shader_t shader) {kąt pływaka, pi2 = M_PI * 2, len; Vetor3D v1, angulos; CopieVetor (destino, v1); SubtraiaVetor (posicao, v1, v1); len = VectorLength (v1); VectorNormalize (v1); VetorParaAngulo (v1, angulos); if (v1 [0] == 0 && v1 [1] == 0 && v1 [2] == 0) return; angulos [YAW] = AngleSubtract (Resolucao -> Angulos [YAW], angulos [YAW]); angulo = ((angulos [YAW] + 180.f) / 360.f - (0.50 / 2.f)) * pi2; w / = 2; h / = 2; x + = w; y + = h; w = sqrt ((w * w) + (h * h)) / 3.f * 2.f * 0.9f; x = x + (cos (angulo) * w); y = y + (sin (angulo) * w); len = 1 - min (1.f, len / 2000.f); trap_R_DrawStretchPic (x - (14 * len + 4) / 2, y - (14 * len + 4) / 2, 14 * len + 40, 14 * len + 40, 0, 0, 1, 1, cor, shader) ; }         Kod:      DrawCompassIcon (Resolucao -> ResX1 / 2 - (500/2), 20, 500, 500, Resolucao -> Original, Entrada [i]. Original, Vermelho, RegistreShader ("compassping_enemy", 3, 7));           kredyty: Urban Terror SDK
Reply
#2
Dobrze zrobiony kolega. Aby zrobić to idealnie, musisz jedynie ukończyć kierunek, w którym gracze szukają: P + rep.
Reply
#3
Potrzebujesz CG_DrawRotatedPic, aby móc narysować ją pod kątem.
Reply
#4
Dobra robota kidebr
Reply
#5
Miło, wczoraj myślałem o tej funkcji i powiedziałem, że zamierzam cię poprosić dziś pomoc, ale teraz wy dwaj faceci ją wypuszczacie, dobra robota. Nie myślałem, że to od sdk. Miałem zamiar obliczyć okrąg, podzielić go przez dwa i narysować na okręgu według pozycja gracza i moja pozycja w polu widzenia. Dzięki
Reply
#6
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie CypherPresents Miło, wczoraj myślałem o tej funkcji i powiedziałem, że zamierzam cię poprosić dziś pomoc, ale teraz wy dwaj faceci ją wypuszczacie, dobra robota. Nie myślałem, że to od sdk. Miałem zamiar obliczyć okrąg, podzielić go przez dwa i narysować na okręgu według pozycja gracza i moja pozycja w polu widzenia. Dzięki Zacząłem też o tej metodzie i pracowałem z nią. W końcu po prostu zajrzałem do źródła ETH32 Skulltrail i pracowałem z nim
Reply
#7
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Rave.whiteLight Zacząłem też o tej metodzie i pracowałem z nią. W końcu po prostu zajrzałem do źródła ETH32 Skulltrail i pracowałem z nim zespół ETH32 został uznany za funkcję DrawCompassIcon, udało mi się nawet wydać mój najnowszy mod eth32, dodając coś takiego za pomocą ikon klas gracza. Uwielbiam więcej słodyczy dla oczu: P
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by st0ne83 zespół ETH32 został uznany za funkcję DrawCompassIcon, udało mi się nawet wydać mój najnowszy mod eth32, dodając coś takiego za pomocą ikon klas gracza. Uwielbiam więcej słodyczy dla oczu: P Twoja W2S jest trochę bleh
Reply
#9
To podstawowa czynność ... jedyną osobą, która zasługuje na jakiekolwiek uznanie, jest Hipparchus. Również wygląda lepiej, jeśli przeskalujesz komponent x, aby był bardziej owalny. Może stać się dość zagracony / denerwujący z małym kółkiem ikon na środku ekranu.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by Teh 1337 To podstawowa czynność ... jedyną osobą, która zasługuje na jakiekolwiek uznanie, jest Hipparchus. Również wygląda lepiej, jeśli przeskalujesz komponent x, aby był bardziej owalny. Może stać się dość zagracony / denerwujący z małym kółkiem ikon na środku ekranu. Jedynym, który zasługiwał na kredyty to q SDK, lol. Proszę tylko STFU.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)