Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rysowanie pomocy 2DBOX
#1
używam źródła z brzydkim esp zewnętrznym. i próbujesz narysować 2DBOX, ale wygląda na to, że ...     Kod:   Vector3 bone_head = GetBoneWithRotation (mesh, Bones :: forehead_root); Vector3 bone_root = GetBoneWithRotation (mesh, Bones :: Root); Vector3 bone_footl = GetBoneWithRotation (mesh, Bones :: foot_l); Vector3 bone_footr = GetBoneWithRotation (mesh, Bones :: foot_r); Vector3 bone_handl = GetBoneWithRotation (mesh, Bones :: hand_l); Vector3 drawpos_head = WorldToScreen (bone_head, global :: cameracache); Vector3 drawpos_hand = WorldToScreen (bone_handl, global :: cameracache); Vector3 draw_head = WorldToScreen (bone_head, global :: cameracache); Vector3 draw_root = WorldToScreen (bone_root, global :: cameracache); Vector3 draw_footl = WorldToScreen (bone_footl, global :: cameracache); Vector3 draw_footr = WorldToScreen (bone_footr, global :: cameracache); float fHeight = abs (draw_root, y - draw_head. y); float fWeight = abs (draw_footr. x - draw_footl. x) * 2; DrawBox (drawpos_hand. X, drawpos_head. Y, fWeight, fHeight, RED (255));   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1191x401.
Reply
#2
dlaczego nie zrobić 3d boxów? Myślałem, że czytałem gdzieś, że używali tylko głowy i stóp do robienia pudeł.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie nightfallx dlaczego nie zrobić 3d boxów? Myślałem, że czytałem gdzieś, że używali tylko głowy i stóp do robienia pudeł. Nie lubię 3d pudełek, to nie wygląda na proste
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by sonate Nie lubię 3d pudełek, to nie wygląda na proste używasz brzydko esp, czy usunąłeś zdrowie?
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie nightfallx używasz brzydko esp, czy usunąłeś zdrowie? tak, po prostu chcę przetestować 2DBOX
Reply
#6
Wysłałem Ci prywatną wiadomość.
Reply
#7
Potrzebujesz obejścia, użyj tego? > <
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie nightfallx co daje mi dużo min i max są niezdefiniowane. FVector Max Utrzymuje maksymalny punkt pola. FVector Min Utrzymuje minimalny punkt pola.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by blackcivic FVector Max Utrzymuje maksymalny punkt pola. FVector Min Utrzymuje minimalny punkt pola. okrzyki, dzięki.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by blackcivic FVector Max Utrzymuje maksymalny punkt pola. FVector Min Utrzymuje minimalny punkt pola. Jak byś to zdefiniował?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)