Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trajektoria pocisku lekko wyłączona ...
#1
Pracowałem więc nad próbą poprawienia trajektorii broni i odniosłem całkiem przyzwoity sukces:       Kod:   0.5f * (asin (((dist-scope) * - grav) / (bulletVel * bulletVel))) * (180.f / 3.14159265358979323846f)   Odległość, którą zmierzam, pochodzi z szyi na karku gracza. Mam problemy z odległością 350 metrów od miejsca, w którym pociski wystrzeliwują nad odtwarzaczem. Wydaje mi się, że wzrasta ona na spójną skalę, gdy oddalam się. Czy ktoś wie, co pubg może robić dla ich trajektorii?
Reply
#2
Być może stwierdzam tutaj oczywistość, ale dlaczego po prostu nie: niech x będzie kroplą pocisku z twojej lokalizacji do wroga, używając pistoletu g po prostu wyceluj x powyżej głowy
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by kevaqn Pracowałem więc nad próbą poprawienia trajektorii broni i odniosłem całkiem przyzwoity sukces: Kod: 0.5f * (asin (((dist-scope) * - grav) / (bulletVel * bulletVel))) * (180.f / 3.14159265358979323846f) Odległość, którą zmierzam, pochodzi z szyi na karku gracza. Mam problemy z odległością 350 metrów od miejsca, w którym pociski wystrzeliwują nad odtwarzaczem. Wydaje mi się, że wzrasta ona na spójną skalę, gdy oddalam się. Czy ktoś wie, co pubg może robić dla ich trajektorii? Nie masz pewności, czy to jest przyczyna problemu, ale nadal: Kod: * - grav Czy grawitacja nie jest już -9.8f? (Co najmniej tak było, kiedy patrzyłem na to w reklasji)
Reply
#4
Zacytować: Napisał ChaosIA Być może stwierdzam tutaj oczywistość, ale dlaczego po prostu nie: niech x będzie kroplą pocisku z twojej lokalizacji do wroga, używając pistoletu g po prostu wyceluj x powyżej głowy Teraz daj mi coś, co dokładnie to obliczy. Próbowałem 0.5 * g * t ^ 2 i to nie działa. Jeśli cokolwiek, to jest więcej niż to, z czego aktualnie korzystam. Zacytować: Napisał Uhrwerk Nie masz pewności, czy to jest przyczyna problemu, ale nadal: Kod: * - grav Czy grawitacja nie jest już -9.8f? (Co najmniej tak było, kiedy patrzyłem na to w reklasji) Jest to, jestem tego świadomy. Formuła działa dobrze z tym, jak to mam, kiedy mówię, że jest wyłączona, mówię, że na 300m jest wyłączona przez około głowy i na 600m jest około pół ciała. Moje obliczenia mówią, że jest więcej kropli pocisku niż to, co się dzieje. Nie jestem pewien, dlaczego tak jest, ponieważ różni się ona w zależności od broni, co powoduje, że myślę, że PUBG ma nieprawidłową fizykę naboi.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by kevaqn Teraz daj mi coś, co dokładnie to obliczy. Próbowałem 0.5 * g * t ^ 2 i to nie działa. Jeśli cokolwiek, to jest więcej niż to, z czego aktualnie korzystam. Jest to, jestem tego świadomy. Formuła działa dobrze z tym, jak to mam, kiedy mówię, że jest wyłączona, mówię, że na 300m jest wyłączona przez około głowy i na 600m jest około pół ciała. Moje obliczenia mówią, że jest więcej kropli pocisku niż to, co się dzieje. Nie jestem pewien, dlaczego tak jest, ponieważ różni się ona w zależności od broni, co powoduje, że myślę, że PUBG ma nieprawidłową fizykę naboi. jest to dość prosta fizyka, musisz znać prędkość wylotową broni, grawitację, pozycję początkową i pozycję końcową. To całkiem proste. Wyszukaj kinematykę.
Reply
#6
Jak uzyskać prędkość wylotową aktualnej broni z Zewnętrznego?
Reply
#7
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez JonnyOliver jest to dość prosta fizyka, musisz znać prędkość wylotową broni, grawitację, pozycję początkową i pozycję końcową. To całkiem proste. Wyszukaj kinematykę. Mam już wszystkie te informacje. Nie działa poprawnie i próbowałem wielu różnych prób. Jeśli masz pomysł, udostępnij coś innym? W przeciwnym razie nie nazwałbym tego "łatwym".
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by kevaqn Mam już wszystkie te informacje. Nie działa poprawnie i próbowałem wielu różnych prób. Jeśli masz pomysł, udostępnij coś innym? W przeciwnym razie nie nazwałbym tego "łatwym". Podzielam twój problem. Cele znajdujące się w odległości nie są trafione bezpośrednio w punkt docelowy podczas ADS. Musisz fizycznie przesunąć punkt celny poniżej celu, aby trafić go, gdy kule wystrzelą powyżej. Oczywiście sposobem na uniknięcie tego jest całkowite uniknięcie ADS, ale nie jest to lepsze. (Wyobraź sobie, że mrużysz oczy i widzisz odległego gracza w hip-hopie?)
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)