Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak znaleźć adres odrzutu
#1
Cześć, ćwiczę tylko, aby znaleźć odrzut adresu. Lub znajdź trajektorię trajektorii adresu dla przewidywania i po napisaniu kodu dla kontroli.       Próbowałem fload wyszukiwania (inscreasy i inne) ...   Więc jak rozumiem jego kod odrzutu? I w jaki sposób może mi to pomóc przeszukać. Nie obwiniaj, jestem nowicjuszem     Kod:      publiczny wirtualny void DoAttack () {BasePlayer właścicielPlayer = this. GetOwnerPlayer (); if (! (bool) (ownerPlayer (Objectity) ownerPlayer) ||! ownerPlayer. input state. IsDown (BUTTON. FIRE_PRIMARY) ||! this. automatic &&! ownerPlayer. input state. WasJustPressed (BUTTON. FIRE_PRIMARY)) powrót ; jeśli (to. manualCycle && this. needsCycle) {this. BeginCycle (); } else {if (this. HasAttackCooldown ()) return; jeśli (this. primaryMagazine. contents <= 0) {if (! ownerPlayer. input. state. WasJustPressed (BUTTON. FIRE_PRIMARY)) return; to. DryFire (); } else { - this. primaryMagazine. zawartość; jeśli (ConVar. klienta przewidywanie) to. OnSignal (BaseEntity. Signal. Attack, string. Empty); if ((bool) ((UnityEngine. Object) this. viewModel)) {this. viewModel. Graj ("atak"); if ((UnityEngine. Object) this. worldModelAnimator! = (UnityEngine. Object) null) this. worldModelAnimator. SetTrigger ("ogień"); if ((bool) ((UnityEngine. Object) to. Recoil)) {float num1 = ProjectileWeaponMod. Średnia ((BaseEntity) this, (Func <ProjectileWeaponMod, ProjectileWeaponMod. Modifier>) (x => x. Recoil), (Func <ProjectileWeaponMod. Modyfikator, float>) (y => y. Skalar), 1f); float num2 = ProjectileWeaponMod. Suma ((BaseEntity) this, (Func <ProjectileWeaponMod, ProjectileWeaponMod. Modifier>) (x => x. Recoil), (Func <ProjectileWeaponMod. Modyfikator, float>) (y => y. Offset), 0.0f); float num3 =! to. celowanie? 1f: to. odrzut. ADSScale; float num4 =! ownerPlayer. ruch. IsDucked? 1f: 0,5f; prędkość float = ownerPlayer. GetSpeed (0.0f, 0.0f); float num5 = (float) (1.0 + (podwójne) Mathf. Clamp01 (ruch ownerPlayer. CurrentMoveSpeed () / speed) * (podwójne) to. odrzut. ruchPenalty); float num6 = num3 * num4 * num1 * num5; to. AddPunch (nowy Vector3 (UnityEngine, Random, Range (to odrzut, recoilPitchMin, to ... recoil, recoilPitchMax) * num6 + num2, UnityEngine, Random, Range (to odrzut, recoilMiast, reanimacja, recoilYawMax) * num6 + num2 , 0,0f), UnityEngine, Random, Range (to odrzutu, timeToTakeMin, this.RooToToToTakeMax)); }} to. LaunchProject (); to. UpdateAmmoDisplay (); jeśli (! to. manualCycle) to. BeginCycle (); jeszcze to. needsCycle = true; }}}
Reply
#2
Czy złamałeś rdzę?
Reply
#3
co myślisz?
Reply
#4
omg share
Reply
#5
Całkiem pewne, że pisanie tam nop spowoduje natychmiastowe zbanowanie.
Reply
#6
Item-> BaseProjectile-> RecoilProperties Zmień recoilYawMax / Min i recoilPitchMax / Min. Odsunięcia można znaleźć w wewnętrznym / zewnętrznym wątku Rust.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)