Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przepełnienie bloku
#1
Mam małą funkcję, którą skonfigurowałem. Google nie pomogło wiele Ale czy istnieje wbudowany Func To Block The Loop Po osiągnięciu limitu typów   Więc       Kod:   Char a = 255; cout << "To jest denerwujące przepełnienie:" << a + 1 << endl; Konsola: To jest denerwujący przepełnienie: 0   Czy istnieje sposób, aby zablokować go z pętli, więc nie muszę zrobić kilka skrzynek przełączników w moim kodzie.
Reply
#2
nie widzę tam pętli ... a jeśli masz na myśli wartość przepełnienia, weź większy typ (jeśli nie chcesz wartości ujemnych, użyj znaku unsigned char) w przeciwnym razie możesz użyć liczby całkowitej
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by learn_more nie widzę tam pętli ... a jeśli masz na myśli wartość przepełnienia, weź większy typ (jeśli nie chcesz wartości ujemnych, użyj znaku unsigned char) w przeciwnym razie możesz użyć liczby całkowitej To dlatego, że robię takie jak Kod: char cBlah = 75; char cBlou; cBlou = cBlah - 100 W ten sposób przechodzi pod Kiedy muszę go zatrzymać Na 0 I można to łatwo zrobić za pomocą for (int i = 100; i> (cBlou - 100); i -Wink {cBlou -; jeśli (cBlou == 0) zerwie; } ale potrzebuję tego dla 20 zmiennych, więc nie jest to praktyczne. Czego potrzebuję. Edycja: gdybym się o to dowiedział, to dla pętli wybacz mi, bo myślałem, że właśnie wyleciałem z tego bankomatu
Reply
#4
if (cBlah - 100) <0 cBlou = 0; else cBlou = cBlah - 100; Nie widzę problemu
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by learn_more if (cBlah - 100) <0 cBlou = 0; else cBlou = cBlah - 100; Nie widzę problemu Cóż .. jestem tak wypluty z tego teraz, że miałem coś do jedzenia widzę, że moje nowy func sprawia, że absolutnie nie ma sensu, z każdym zmniejszeniem Więc po prostu ustawiam wszystkie wartości ręcznie. cholera, powinienem zjeść na czas: smirk: Za każdym razem staram się upewnić, że i tak będę tego potrzebować w przyszłości Edycja: heh nie pozwól mi powtórzyć ponownie, dopóki nie powtórzę kogoś innego
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)