Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kontrola przycisków wyszukiwania
#1
Dzień dobry,   Próbuję znaleźć najlepszy sposób na znalezienie elementów sterujących przyciskami dla klienta gry. Pracuję nad funkcją automatycznego logowania dla bota i już znalazłem adresy dla pól wejściowych AccountName i Password Text i mogę je ustawić za pomocą SetWindowText ().   Obecnie wykonuję resztę mojej funkcji logowania, przesyłając wejście myszy do ekranu 2d na ekranach przycisków, ale byłoby fajnie móc po prostu uruchomić same przyciski.   Jakaś rada, gdzie szukać?
Reply
#2
Najłatwiej jest ustawić punkt przerwania pamięci na nazwie użytkownika i sprawdzić, która funkcja uzyskuje dostęp do adresu, a następnie odwrócić funkcję logowania i znaleźć początkową funkcję, która rozpoczyna proces logowania
Reply
#3
Zacytować: Napisał Mi4uric3 Najłatwiej jest ustawić punkt przerwania pamięci na nazwie użytkownika i sprawdzić, która funkcja uzyskuje dostęp do adresu, a następnie odwrócić funkcję logowania i znaleźć początkową funkcję, która rozpoczyna proces logowania Tak, oczywiście, dziękuję za wkład. Już dość dobrze zrozumiałem, jak działa funkcja logowania i myślę, że już wszystko robię w ten sposób, jednak nadal potrzebuję do tego dolnych partii gier, takich jak wybór serwera, wybór postaci itp. Byłoby też dla mnie wielką wartością mieć dostęp do tych rzeczy dla innych rzeczy, jak myślę później. Proces logowania zaczyna się jednak od: listy serwerów, kliknij serwer, do którego chcesz dołączyć, wprowadź nazwę i PW, kliknij OK, wybierz postać, naciśnij przycisk "gamestart". Prawdopodobnie mógłbym wykonać cały ten proces na kilka sposobów, w rzeczywistości mam klucz szyfrowania dla gier Send (używa on tylko Xor), więc prawdopodobnie używałbym pakietów, jednak chciałbym się dowiedzieć, jak znaleźć przyciski do gry klienta również w przyszłości, a także inne rzeczy, które mogą mu się przydać w tej grze. Dzięki za wszelkie dane wejściowe.
Reply
#4
Ach, ok, przepraszam ... Czy ta gra ma jakiś rodzaj "skryptu"? Wiele gier ma rdzeń napisany w c ++ lub czymkolwiek, ale rozszerza grę przez pythona, lua i takie rzeczy .. Może możesz to znaleźć i być może skrypt jest w stanie uzyskać dostęp do przycisku ..?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)