Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PUGB - ESP
#11
W sekcji PUBG pojawia się wiele pytań, a większość z nich pozostaje bez odpowiedzi / ignorowana. mogę zwolnić moje źródło c ++ ESP; aby początkujący c ++ mogli zacząć dobrze.
Reply
#12
Zacytować: Napisał codectile W sekcji PUBG pojawia się wiele pytań, a większość z nich pozostaje bez odpowiedzi / ignorowana. mogę zwolnić moje źródło c ++ ESP; aby początkujący c ++ mogli zacząć dobrze. Bardzo pomaga, jeśli możesz się dzielić, ponieważ na forum jest wiele pytań bez odpowiedzi i brakujące informacje na ten temat
Reply
#13
Zacytować: Napisał reiniss2 Numer ID> = 60700 && Numer ID <= 60800 Twoje identyfikatory są błędne, również otrzymuj je automatycznie i oszczędzaj sobie kłopotów z aktualizowaniem identyfikatorów każdej aktualizacji - Jak automatycznie uzyskać identyfikator AA (C #) To jest w języku C #, ale jest to podobne pojęcie w C ++, wystarczy użyć zestawu, mapy lub po prostu zwykła tablica, w zależności od implementacji.
Reply
#14
Zacytować: Napisał TJ888 Twoje identyfikatory są błędne, również otrzymuj je automatycznie i oszczędzaj sobie kłopotów z aktualizowaniem identyfikatorów każdej aktualizacji - Jak automatycznie uzyskać identyfikator AA (C #) To jest w języku C #, ale jest to podobne pojęcie w C ++, wystarczy użyć zestawu, mapy lub po prostu zwykła tablica, w zależności od implementacji. Dzięki za informację, nie tworzę też tablic dla graczy, ponieważ zamierzam je od razu wyciągnąć i na razie tworzę tylko ESP. Problem polega na tym, że wiem, że liczba jednostek jest błędna, ponieważ cały czas jest 0 ... więc muszę to zrozumieć, zanim przejdę dalej: /
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by MacNN Bardzo pomaga, jeśli możesz się dzielić, ponieważ na forum jest wiele pytań bez odpowiedzi i brakujące informacje na ten temat To nieprawda, jest wystarczająco dużo informacji, aby stworzyć esp bez jakiejkolwiek czkawki.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)