Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PUGB - ESP
#1
Dzień dobry,   Właśnie ukończyłem mój pierwszy projekt na Arma 3 - PBO Hider. Na razie jest nudno. Zrobiłem to ze sterownikiem jądra, więc WPM / RPM. Prawdopodobnie obie gry mają identyczną strukturę BE pod względem wyszukiwania sterowników itp., Więc moja metoda powinna być również niezauważona w PUGB ...   Przeglądałem już sekcję PUGB od jakiegoś czasu, wszystko co widzę to zewnętrzna ESP itp. Na razie interesuję się tylko rysowaniem ESP jak wbudowanego systemu imprezowego - nazwa nad głową.   Znalazłem świetny obraz na jednym ze słupków:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1051x891.   Zastanawiam się, może moglibyście poprowadzić mnie we właściwy sposób (interesuje mnie tylko WPM / RPM, bo wtedy będę mógł użyć tego niewykrytego) Prawdopodobnie później wydam hack + driver tutaj
Reply
#2
Co chcesz teraz wiedzieć? Masz doskonały obraz Bazy i wszystkich przesunięć Idź i zrób swój ESP
Reply
#3
Prawdopodobnie jedno z najbardziej niesamowitych zdjęć jakie widziałem w sekcji PUBG.
Reply
#4
Istnieje wiele przykładów w Internecie, wystarczy zobaczyć kod i uczyć się z niego. myślę, że istnieje zewnętrzne hackowanie pubgowe z aimbotem, a zwłaszcza, że możesz użyć kodu z tego miejsca lub stworzyć własne na podstawie tego
Reply
#5
Jeśli chcesz uzyskać informacje na temat niektórych z tych struktur / członków, jest to dobry zasób. https://raw.githubusercontent.com/pu...ne_classes.hpp
Reply
#6
po pierwsze, twój świat i równowaga zdrowotna są złe. Po aktualizacji jest to 0x37D0528 (świat) i 0x1068 (zdrowie). DirectX - Zewnętrzne źródło nakładki Grab ^ Jedna z najlepszych baz ESP
Reply
#7
Zacytować: Napisał codectile po pierwsze, twój świat i równowaga zdrowotna są złe. Po aktualizacji jest to 0x37D0528 (świat) i 0x1068 (zdrowie). DirectX - Zewnętrzne źródło nakładki Grab ^ Jedna z najlepszych baz ESP Czy mam nakładkę direlay z c #? i polecam metodę c # esp dla publikacji?
Reply
#8
Popełniłem błąd na moim wykresie. ViewClientPort pochodzi z LocalPlayer, a nie z ULocalPlayer! Kod: DWORD64 ViewPortClient = * (DWORD64 *) (LocalPlayer + VIEWPORT CLIENT); Dla twojego pytania do przechowywania: Nie przechowuję aktorów w tablicy. Dostaję informację o podmiocie, losuję go, jeśli jest graczem, przeskakuję do następnego bytu, rysuję, jeśli jest to gracz itp. ActorLocation to Vector3D: Kod: struct Vector3D {float x; float y; float z; }; i czytasz to tak: Kod: Vector3D ActorLocation = * (Vector3D *) (RootComponent + ACTORLOCATION); return ActorLocation; Również twoje wyrównanie Zdrowia w AActor jest nieprawidłowe. Teraz jest 0x1068
Reply
#9
próbować Kod: DWORD64 LocalPlayer = PUGB :: get (). przeczytaj (ULocalPlayer + 0x0);
Reply
#10
Zacytować: Napisał codectile próbować Kod: DWORD64 LocalPlayer = PUGB :: get (). przeczytaj (ULocalPlayer + 0x0); Próbowałem tego i wiele innych rzeczy ....: / wartości, które zwracają się w kolejności drugiego kodu, gdzie ostatni jest liczbą jednostek, nie wydaje mi się dobry Zmieniłem go na DWORD64 przed wykonaniem zdjęcia https://imgur.com/a/2rF6D
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)