Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyślij klucze do gry za pomocą haka DirectInput
#11
Zacytować: Originally Posted by JD96 Oh my, nie przeczytałem tego jeszcze raz .. Cóż, spróbuj mojej sugestii i przeczytaj coś z bufora, a także dołącz inne funkcje W dzienniku, który wysłałem po naciśnięciu klawisza F5, odbiera go i drukuje, aby się zalogować, więc mam wrażenie, że udało mi się podłączyć, prawda? Myślę, że znalazłem problem.i dodał kilka logów do kodu i nie jest drukowanie w hkGetDeviceState func.Something jest źle z tym. Czy to z powodu Detour Func?
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by SwordStroker W dzienniku, który wysłałem po naciśnięciu klawisza F5, odbiera go i drukuje, aby się zalogować, więc mam wrażenie, że udało mi się podłączyć, prawda? Myślę, że znalazłem problem.i dodał kilka logów do kodu i nie jest drukowanie w hkGetDeviceState func.Something jest źle z tym. Czy to z powodu Detour Func? Komunikat "F5 wciśnięty podczas próby wysłania" w twoim logu nie ma nic do rzeczy, jeśli hak zakończył się powodzeniem lub został wywołany. Działa w twoim własnym wątku lol Jednakże learn_more wskazał już, że powinieneś podłączyć inne funkcje, DirectInput może być używany na różne sposoby.
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by JD96 Komunikat "F5 wciśnięty podczas próby wysłania" w twoim logu nie ma nic do rzeczy, jeśli hak zakończył się powodzeniem lub został wywołany. Działa w twoim własnym wątku lol Jednakże learn_more wskazał już, że powinieneś podłączyć inne funkcje, DirectInput może być używany na różne sposoby. Czy możesz pokazać mi drogę ? Jakie funkcje powinienem podłączyć
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by SwordStroker Czy możesz pokazać mi drogę ? Jakie funkcje powinienem podłączyć Chciałbym tylko spojrzeć na nazwy funkcji wewnątrz dinputu, uruchomić debugger i zrobić przerwę w kilku z nich, aby dowiedzieć się, który z nich jest używany (nazwy funkcji powinny dać ci wskazówkę).
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by SwordStroker Dziękuję za odpowiedź. Wpisuję add_log do hkGetDeviceState, ale to nie jest drukowanie, więc myślę, że to niewłaściwa część. Czy uważasz, że DetourFunc, którego użyłem, jest złe? jeśli byłoby to "niesłuszne", to spowodowałoby to spore zamieszanie po wywołaniu funkcji. Kiedy absolutnie nic się nie dzieje, twój haczykowaty funk nie jest wywoływany.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by JD96 jeśli byłoby to "niesłuszne", to spowodowałoby to spore zamieszanie po wywołaniu funkcji. Kiedy absolutnie nic się nie dzieje, twój haczykowaty funk nie jest wywoływany. Tak, ale dlaczego nie jest wywoływana
Reply
#17
GetDeviceState hk just memset (buffer, 0, size) to wszystko GetDeviceData, jeśli dev jest klawiaturą https://msdn.microsoft.com/en-us/lib...=vs.85%29.aspx napełnić https://msdn.microsoft.com/en-us/lib...=vs.85%29.aspx Zacytować: dwData Dane uzyskane z urządzenia lub przesłane do niego. W przypadku wprowadzania osi, jeśli urządzenie znajduje się w trybie osi względnej, zgłaszany jest względny ruch osi. Jeśli urządzenie znajduje się w trybie osi bezwzględnej, podawana jest bezwzględna współrzędna osi. W przypadku wprowadzania przycisku ważny jest tylko niski bajt dwData. Wysoki bit niskiego bajtu jest ustawiony, jeśli przycisk został naciśnięty; jest jasne, czy przycisk został zwolniony. lub po prostu SendDeviceData koniec wątku.
Reply
#18
nawet blisko końca nici, op no entiendo !!!! ne panimaju !!! nix verstehen
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)