Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rust - UnbanTool Source - C ++
#1

Witajcie, UC Community, ponieważ niewielu rzeczywiście sprawdza UC Wiki ... Zdecydowałem się opublikować tutaj moje źródło narzędzi unbanowych, tak nie jestem naprawdę pro koderem, więc może to wyglądać głupio dla niektórych osób, ale w każdym razie ...     To jest tutaj dużo dla celów edukacyjnych.   FULL LINK TO UC WIKI THREAD: Emulated Rust UnbanTool Source   Potrzebne jest: Visual Studio   Wiedza C ++   Mózg     Kod źródłowy     Bypass.h   Jest to plik nagłówkowy, którego używam w moim narzędziu do odblokowywania, mam wszystko, co jest mi potrzebne:       Kod:   #ifndef _RUSTBYPASS_H #define _RUSTBYPASS_H #include <Windows.h> #include <stdio.h> #include <fstream> #include <direct.h> #define INFO_BUFFER_SIZE 32767 using namespace std; class CRustBypasser {public: bool DeleteLumaConfig (); bool MakeLumaConfig (); bool MakeFolderConfig (); bool DeleteFolderConfig (); }; extern CRustBypasser Bypasser; #endif   Bypass.cpp   To są wszystkie funkcje, które sprawią, że całe narzędzie będzie działać, i zrobiłem funkcje dla każdego przycisku. Jest prawie taki sam, z niewielkimi zmianami, i tak wygląda źle, ale działa:       Kod:   #include "Bypass.h" CRypPrzeglądarka Bypasser; bool CRustBypasser :: DeleteLumaConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ użytkownicy \\% s \\ AppData \\ lokalna \\ LumaEmu", nazwa_użytkownika) ; remove (Path); return 1; // success} return 0; } bool CRustBypasser :: MakeLumaConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ users \\% s \\ AppData \\ Local \\", nazwa_użytkownika); SetCurrentDirectory (Path); ofstream fileOutput ("LumaEmu"); fileOutput. blisko (); return 1; // success} return 0; } bool CRustBypasser :: MakeFolderConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ użytkownicy \\% s \\ AppData \\ lokalna \\ LumaEmu", nazwa_użytkownika) ; _mkdir (Ścieżka); return 1; // success} return 0; } bool CRustBypasser :: DeleteFolderConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ użytkownicy \\% s \\ AppData \\ lokalna \\ LumaEmu", nazwa_użytkownika) ; RemoveDirectory (Path); return 1; // success} return 0; }   Main.cpp   To sprawia, że cała aplikacja uruchamia się i działa:       Kod:   #include <iostream> #include <windows.h> #include "MyForm.h" przy użyciu przestrzeni nazw std; używanie przestrzeni nazw UnbanTool; int WINAPI WinMain (HINSTANCE hInst, HINSTANCE hPrev, LPSTR lpArgs, int iCmdShow) {Aplikacja :: Run (gcnew MyForm ()); return 0; }   MyForm.h   Jest to wygenerowana przeze mnie forma okna przez moje studio graficzne, więc nie zakodowałem tego, z wyjątkiem dodania funkcji klasy na końcu: 3               Kod:   #pragma once #include "Bypass.h" namespace UnbanTool {using namespace System; using namespace System :: ComponentModel; using namespace System :: Collections; using namespace System :: Windows :: Forms; using namespace System :: Data; using namespace System :: Drawing; /// <summary> /// Podsumowanie dla MyForm /// </ summary> public ref class MyForm: public System :: Windows :: Forms :: Form {public: MyForm (void) {InitializeComponent (); // // TODO: Dodaj tutaj kod konstruktora //} protected: /// <summary> /// Oczyść wszystkie używane zasoby. /// </ summary> ~ MyForm () {jeśli (komponenty) {usuń komponenty; }} private: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button1; protected: private: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button2; private: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button4; prywatny: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button3; private: /// <summary> /// Wymagana zmienna projektanta. /// </ summary> System :: ComponentModel :: Container ^ components; #pragma region Wygenerowany kod programu Windows Form Designer /// <summary> /// Wymagana metoda dla wsparcia Designer - nie modyfikuj /// zawartości tej metody za pomocą edytora kodu. /// </ summary> void InitializeComponent (void) {System :: ComponentModel :: ComponentResourceManager
Reply
#2

działa tylko na win vista + dlaczego powielanie kodu? dlaczego zwraca 1, 0, jeśli masz go jako bool? dlaczego funkcje są w klasie? tak, twój kod to c ++ (prawie c równy), ale projekt to c ++ .net
Reply
#3

Powiedziałem już, że to nie jest dobre
Reply
#4

Założę się, że wkrótce zostanie to naprawione: P
Reply
#5

Jest kilka narzędzi unbanowych wydanych i to jest do poprawek, to jest dla emulowanej rdzy, więc nie sądzę, że zostanie to załatane tak szybko
Reply
#6

Dobra robota xenocidewiki. Tak trzymaj + rep
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)