Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lsass z Rustem
#1
Hej,   Próbuję odczytać adres bazowy dla RustClient.exe, ale zauważyłem, że używa UnityPlayer.dll, jak mogę odczytać UnityPlayer.dll przy użyciu lsass?       Kod:   cc. Połączyć (); cc. Ping (); cc. AccuireProcessHandle (Util :: GetProcessIdsByName ("RustClient.exe") [0], 0x1478); Podstawa LPVOID = (LPVOID) cc. GetProcessModuleBase ("RustClient.exe"); Mem :: BaseAddress = base;   Edytuj: naprawione
Reply
#2
Zacytować: Napisał SMTXXX Hej, Próbuję odczytać adres bazowy dla RustClient.exe, ale zauważyłem, że używa UnityPlayer.dll, jak mogę odczytać UnityPlayer.dll przy użyciu lsass? Kod: cc. Połączyć (); cc. Ping (); cc. AccuireProcessHandle (Util :: GetProcessIdsByName ("RustClient.exe") [0], 0x1478); Podstawa LPVOID = (LPVOID) cc. GetProcessModuleBase ("RustClient.exe"); Mem :: BaseAddress = base; Edytuj: naprawione Powinieneś także wspomnieć o tym, jak to naprawiłeś, aby inni, którzy napotkają to później, mogli uzyskać pomoc.
Reply
#3
Zacytować: Wysłane przez CatalystFTW Powinieneś także wspomnieć o tym, jak to naprawiłeś, aby inni, którzy napotkają to później, mogli uzyskać pomoc. Dla obciążenia modułu put, UnityPlayer.dll.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)