Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nakładki FPS Drops (D3D9)
#1
nie ma problemu w moich rysunkach, ale kiedy rysuję więcej niż jeden rysunek (hp + dist + car + szkielet itp.), tracę fps     Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1266x1016.
Reply
#2
Najprawdopodobniej jest błąd w twoim kodzie, który je zasoby. Możliwe, że rysujesz wiele warstw jedna na drugiej lub coś podobnego, i myślę, że szczególnie rysowanie szkieletu może być trudne dla komputera, jeśli jest źle zaimplementowane.
Reply
#3
Robisz coś, co wymaga dużej mocy obliczeniowej, gdy renderujesz ramkę. Będziesz musiał opublikować kod dla każdego, który pomoże ci rozwiązać problem.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by lolimsoasd Najprawdopodobniej jest błąd w twoim kodzie, który je zasoby. Możliwe, że rysujesz wiele warstw jedna na drugiej lub coś podobnego, i myślę, że szczególnie rysowanie szkieletu może być trudne dla komputera, jeśli jest źle zaimplementowane. Jestem pewien, że problemem jest szkielet, ponieważ tracę 50% fps, gdy aktywuję szkielet Tracę maks. 5% fps w łupach + rysunek pojazdu + dist + healt. ale sam szkielet traci 50% fps.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by MacNN Jestem pewien, że problemem jest szkielet, ponieważ tracę 50% fps, gdy aktywuję szkielet Tracę maks. 5% fps w łupach + rysunek pojazdu + dist + healt. ale sam szkielet traci 50% fps. odpowiedziałeś na własne pytanie?!
Reply
#6
spróbuj czegoś takiego Kod: if (enemydistance <30.0f) {draw (); }
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by SnackoW odpowiedziałeś na własne pytanie?! niezupełnie, znam problem, ale nie znam rozwiązania. wszystko wydaje się właściwe. Zacytować: Originally Posted by xsick spróbuj czegoś takiego Kod: if (enemydistance <30.0f) {draw (); } więc możesz być pewien, że tak się nie stanie.
Reply
#8
Nie chcę przejmować wątku, ale kiedy nakładam tylko warstwę z flagą i tylko rysuję tekst, to spada FPS, jakby nie było jutra Kod - Alternatywy dla WS_EX_LAYERED lub WS_EX_TRANSPARENT i Czy nakładka jest mniej opóźniona? i https://pastebin.com/eBDkfcuX Z góry dziękuję. Zacytować: Originally Posted by MacNN Jestem pewien, że problemem jest szkielet, ponieważ tracę 50% fps, gdy aktywuję szkielet Tracę maks. 5% fps w łupach + rysunek pojazdu + dist + healt. ale sam szkielet traci 50% fps. 50% na szkielecie? Jak się czytasz? lepiej jest czytać to wszystko w 1 niż wywoływać RPM dla 20-30 rzeczy.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)