Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crash w grze
#1
Witaj, ponieważ nie mogę wypróbować rozwiązania problemu ... Próbuję prostego mechanizmu do rysowania na cod4, teraz wszystko działa idealnie na Windows Vista i Windows 7, ale dziwnie na Windows XP to się zawiesza kiedy próbuję narysować somenthing z drawtextengine.       Kod:   VOID (* oRenderScene) (); VOID Hk_RenderScene () {DrawEngine (); oRenderScene (); } Void DrawEngine (void) {__asm pushad; void * FontConsole = RegisterFont (FONTE_CONSOLE, 0); zdarzają się tutaj awarie (tylko w Windows XP WTF?) DrawTextEngine ((Viewport: Width / 2.0f) - 1.0, 50, FontConsole, White, "HELLO"); __asm popad; }   Myślę, że może problem z ustawieniami kompilatora?   Proszę o pomoc i dziękuję.
Reply
#2
RenderScene ma argumenty refdef, które znasz
Reply
#3
Również coś, co robisz źle, to twoje inline inline. Dodaj je do swojego haka, a po pushadzie wywołaj swoje pochodzenie.
Reply
#4
Jeśli nie wiesz, jak uzyskać refdef przekazany przez RenderScene, użyj EndFrame zamiast haka dokładnie tak, jak zrobiłeś już, ale bez parametrów. Kod: VOID (* oEndFrame) (); VOID hkEndFrame () {__asm pushad; DrawEngine (); oRenderScene (); __asm popad; } Void DrawEngine (void) {void * FontConsole = RegisterFont (FONTE_CONSOLE, 0); //! DONT REJESTRACJA CZCIONKI I CIENI KAŻDY RAMKA! DrawTextEngine ((Viewport: Width / 2.0f) - 1.0, 50, FontConsole, White, "HELLO"); }
Reply
#5
Żadnych facetów renderscene to tylko jedno miejsce, w którym łapię się za rysowanie tych rzeczy (jest to na iw3mp.exe i nazywane jest to jakakolwiek ramka oczywista ...), problemem jest to, że nie działa na XP, ale na innych operacjach działa windows W porządku, szaleję naprawdę.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by botex Ta rama końcowa nie będzie działała tak daleko, jak widzę To powinno wyglądać tak: Kod: VOID (* oEndFrame) (); VOID hkEndFrame () {__asm pushad; DrawEngine (); __asm popad; EndFrame (); } RenderScene powinien być tak skonstruowany: Kod: void (* o_RE_RenderScene) (); void h_RE_RenderScene () {refdef_t * ref = NULL; _asm mov ref, eax _asm mov eax, odn. org_RenderScene (); } Nie jestem pewien, ale możesz także spróbować wywnioskować w oryginale. Istnieją również inne sposoby, jak to zrobić lol, ja po prostu c / p jego kod i zrobił som zmiany, aby pokazać mu, jak miałem na myśli, nie ma być jakikolwiek C / P give-away
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)