Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania)
#1
Mam awarię, gdy nie używam rozrzutnika.   znalazłem napisać FWeaponDeviationData upaść ...   właśnie tak piszę       Kod:   for (int i = 0; i <16; i ++) {mem -> write (WeaponDeviationConfig + (4 * i), 0.0f); }   czy robię coś źle?
Reply
#2
Miałem też problemy z awariami, zanim użyłem currentWeaponIndex. Może mógłbyś spróbować tego użyć. Kod: int currentWeaponIndex = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0448); // CurrentWeaponIndex; int64_t equippedWeaponsArray = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0438); // klasa AWeaponProcessor EquippedWeapons; if (! equippedWeaponsArray) return; if (currentWeaponIndex <0 || currentWeaponIndex> = 3) return; ATslWeapon * currentWeapon = GetWeapon (equippedWeaponsArray, currentWeaponIndex); jeśli (! currentWeapon) return; // Ustaw rzeczy tutaj GetWeapon jest oczywiście tylko: wyposażonyWeaponsArray + 8 * index
Reply
#3
Zacytować: Pierwotnie wysłany przez BDKPlayer Miałem też problemy z awariami, zanim użyłem currentWeaponIndex. Może mógłbyś spróbować tego użyć. Kod: int currentWeaponIndex = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0448); // CurrentWeaponIndex; int64_t equippedWeaponsArray = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0438); // klasa AWeaponProcessor EquippedWeapons; if (! equippedWeaponsArray) return; if (currentWeaponIndex <0 || currentWeaponIndex> = 3) return; ATslWeapon * currentWeapon = GetWeapon (equippedWeaponsArray, currentWeaponIndex); jeśli (! currentWeapon) return; // Ustaw rzeczy tutaj GetWeapon jest oczywiście tylko: wyposażonyWeaponsArray + 8 * index Spróbuję edytować: działa! dzięki rep + Czy mogę prosić o jeszcze jedną rzecz? moje esp jest zepchnięte na lewą stronę. używam źródła nakładki crappy-esp. może problem z rozdzielczością?
Reply
#4
Może to być rozdzielczość lub sama nakładka. Od kiedy wspomniałeś o bzdurnym ESP, dosłownie jest wątek o nazwie crappy's World2Screen. Może pomóc. brzydko World2Screen jest wyłączony
Reply
#5
Zacytować: Pierwotnie wysłany przez BDKPlayer Może to być rozdzielczość lub sama nakładka. Od kiedy wspomniałeś o bzdurnym ESP, dosłownie jest wątek o nazwie crappy's World2Screen. Może pomóc. brzydko World2Screen jest wyłączony Naprawiłem z ustalonym s_width, wysokość Dzięki
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)