Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu
#1
Cześć chłopaki, zastanawiają się teraz, co do wewnętrznych cech, jaka jest najszybsza funkcja rowerowa (potrzeba mniej milisekund), aby stworzyć pętlę jednostki lub jakąkolwiek pętlę w grze. Sądzę, że jest to jedna z funkcji d3d, ale być może jest taka, która najlepiej ją włącza.   Wystarczy porozmawiać, dzięki za przeczytanie.
Reply
#2
co jest nie tak z while (true) {}?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Zero2Four co jest nie tak z while (true) {}? podczas gdy prawda bez snu (w oddzielnym wątku), jest szybka, ale to za mało, aby zablokować coś i utrzymać na nim środek widzenia dokładnie, bez odsunięcia na bok punktu docelowego. https://imgur.com/a/hmRSu Spójrz na kropkę, jak oddziela się od punktu docelowego. Twoja droga jest najbardziej leniwym sposobem.
Reply
#4
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie broly7 Cześć chłopaki, zastanawiają się teraz, co do wewnętrznych cech, jaka jest najszybsza funkcja rowerowa (potrzeba mniej milisekund), aby stworzyć pętlę jednostki lub jakąkolwiek pętlę w grze. Sądzę, że jest to jedna z funkcji d3d, ale być może jest taka, która najlepiej ją włącza. Wystarczy porozmawiać, dzięki za przeczytanie. Funkcja dla D3D: Present
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)