Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bone aimbot celują nad głową
#1
Cześć, robię celę do kości, ale celuję poniżej głowy:     http://www.hostingpics.net/viewer.ph...turedcran1.png   ale niektóre modele działają:     http://www.hostingpics.net/viewer.ph...turedcran3.png   Czytam matrycę kostną w ten sposób:     Kod:   address = dwBoneMatrices + (0x30 * 6); // 6 = Kość łuskowa ReadProcessMemory (hProcHandle, (int *) adres i boneMatrix, 3 * 4 * sizeof (float), NULL);   następnie odczytałem wysokość LocalPlayer:     Kod:   address = LocalPlayer + 0x10C; float LocalPlayerHeight = 0,0; ReadProcessMemory (hProcHandle, (int *) adres i LocalPlayerHeight, sizeof (LocalPlayerHeight), NULL);   i i Odejmij mój localPlayerHeight do lokalizacji wroga w kości:     Kod:   boneMatrix [2] [3] = boneMatrix [2] [3] - LocalPlayerHeight;   ktoś może pomóc?
Reply
#2
Indeksy kości są różne dla różnych modeli, użyj hitboksów.
Reply
#3
Zacytować: Napisał Cre3per Indeksy kości są różne dla różnych modeli, użyj hitboksów. Dzięki, i jak mogę uzyskać lokalizacje hitbox?
Reply
#4
8 to Head Bone i nie zależy od modelu
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by ceeb 8 to Head Bone i nie zależy od modelu ok, ale jeśli nie zależy to od modelu, dlaczego w niektórych modelach mój cel ma cel powyżej?
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by prodyge ok, ale jeśli nie zależy to od modelu, dlaczego w niektórych modelach mój cel ma cel powyżej? zła kość, czy ty nawet czytasz
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by prodyge Dzięki, i jak mogę uzyskać lokalizacje hitbox? Zewnętrzny menedżer Hitbox (dynamicznie)
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)