Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rysowanie tekstu w / Engine
#11
Zacytować: Napisał SpawnZ To nie działa. Zabawne, ponieważ to właśnie robię teraz i działa dobrze. Być może zbanowałeś ten przykład c + p.
Reply
#12
Zacytować: Napisał SpawnZ To nie działa. Działa również dla mnie. Dzięki za informację Strife!
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by silverfish Działa również dla mnie. Dzięki za informację Strife! Nie ma problemu, stary. Cieszę się, że udało ci się go uruchomić.
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by silverfish Działa również dla mnie. Dzięki za informację Strife! Nie chciałem cię urazić, ale nie mówiłem o kodzie do rysowania silnika, miałem na myśli objazd renderscene. A ponieważ myślisz, że wygrałem c + p przykład, dosłownie skopiowałem i wkleiłem to i właśnie nazwałem HookRenderScene () w dllmain, a następnie pojawia się natychmiastowa awaria. Więc albo twój kod nie działa, albo moja kopia + pasta jest spieprzona?!?!
Reply
#15
Zacytować: Napisał SpawnZ Nie chciałem cię urazić, ale nie mówiłem o kodzie do rysowania silnika, miałem na myśli objazd renderscene. A ponieważ myślisz, że wygrałem c + p przykład, dosłownie skopiowałem i wkleiłem to i właśnie nazwałem HookRenderScene () w dllmain, a następnie pojawia się natychmiastowa awaria. Więc albo twój kod nie działa, albo moja kopia + pasta jest spieprzona?!?! W którym momencie to się stało? Zaraz po rozpoczęciu gry?
Reply
#16
ponieważ może to zmniejszyć spadek liczby klatek na sekundę, w przeciwieństwie do d3d, pomyślałem, że dałbym mu szansę, potrzebuję porady, czy to nie jest problem. kiedy uderzę w klawisz skrótu, tekst miga przez 3 do 5 sekund, a potem gra się zawiesza, nie jestem pewna, co powinieneś wiedzieć na temat tego, w jaki sposób umieścić kod, Im korzystam z zestawu startowego, wywołując funkcję ze sceny końcowej. Ive próbował go w obecnej chwili, ale nic nie działa dla cod4 z teraźniejszości. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, zapytaj i źle, postaram się odpowiedzieć.
Reply
#17
Zacytować: Napisał Stevepwns ponieważ to może zmniejszyć spadek liczby klatek na sekundę przy pomocy d3d i uznałem, że dałbym mu szansę, potrzebuję porady, czy to nie jest problem. kiedy uderzę w klawisz skrótu, tekst miga przez 3 do 5 sekund, a potem gra się zawiesza, nie jestem pewna, co powinieneś wiedzieć na temat tego, w jaki sposób umieścić kod, Im korzystam z zestawu startowego, wywołując funkcję ze sceny końcowej. Ive próbował go w obecnej chwili, ale nic nie działa dla cod4 z teraźniejszości. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, zapytaj i źle, postaram się odpowiedzieć. Po pierwsze nie powinno to wpłynąć na twoje fps, ponieważ renderuje się za pomocą silnika gry. Po drugie, jeśli widzisz tekst przez ułamek sekundy, trudna część się kończy. Musisz wywołać funkcję rysowania tekstu wewnątrz pętli sceny renderowania gry. To jest funkcja hooking zamieszczona powyżej. To zadziała bez zestawu startowego d3d.
Reply
#18
Zacytować: Originally Posted by silverfish Po pierwsze nie powinno to wpłynąć na twoje fps, ponieważ renderuje się za pomocą silnika gry. Po drugie, jeśli widzisz tekst przez ułamek sekundy, trudna część się kończy. Musisz wywołać funkcję rysowania tekstu wewnątrz pętli sceny renderowania gry. To jest funkcja hooking zamieszczona powyżej. To zadziała bez zestawu startowego d3d. tak to jest literówka, chciałem powiedzieć, w przeciwieństwie do d3d, używam zestawu startowego, ponieważ jestem nowy w C ++, trzymałem się VB dłużej niż powinienem. czy zestaw startowy to problem?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)