Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie działa EsP
#1
Dlaczego esp idzie w bok?   W cod4 działa dobrze.       http://i032.radikal.ru/1104/bf/46609506cb70.jpg         Kod:   void esp () {for (int i = 0; i <18; i ++) {jeśli (Math. WorldToScreen (cg_entities [i]. lerpOrigin, & ScreenX i ScreenY)) {char dis [128]; sprintf (dis, "^ 3 (% 1f)", ESP_distance (cg_entities [i]. lerpOrigin) / 2500); Matematyka. GetHeadOrigin (i, & cg_entities [i], bone); if (cg_entities [i]. IsAlive == 17 || cg_entities [i]. IsAlive == 49) {if (customerinfo [i]. team == clientinfo [cg -> clientNum]. team) {Rysunek. DrawString (ScreenX - (Math.TreTextLength (clientinfo [i]. Name) / 2), ScreenY - 50, normalFont, 1, colBlue, customerinfo [i]. Name); Rysowanie. DrawString (ScreenX - (Math: GetTextLength (dis) / 2), ScreenY - 10, normalFont, 1, colBlue, dis); } else {Rysunek. DrawString (ScreenX - (Math.TreTextLength (clientinfo [i]. Name) / 2), ScreenY - 50, normalFont, 1, colRed, customerinfo [i]. Name); Rysowanie. DrawString (ScreenX - (Math: GetTextLength (dis) / 2), ScreenY - 10, normalFont, 1, colRed, dis); }}}}}
Reply
#2
Skopiuj wklejoną bazę, musisz ją zmodyfikować, nie możesz użyć ScreenX, ponieważ to jest twoja pozycja na ekranie, a nie pozycja wroga
Reply
#3
Zastanawiam się, ile fps dostanie, odkąd jest W2S'ing, a następnie decyduje się odzyskać zmienne. Zacytować: Napisał pierwotnie monster1777 nie możesz używać ScreenX, ponieważ to jest twoja pozycja na ekranie, a nie pozycja wroga Nie, właśnie to powinien zrobić. ScreenX / Y to wartości przypisane przez W2S do narysowania esp na ekranie gracza po konwersji. Dla mnie wygląda na to, że fałszywa wartość została przekroczona, gdy próbujesz chwycić kość ... dwukrotnie sprawdź swoje funkcje i upewnij się, że przesunięcie jest poprawne, a także poprawne adresy i rozmiary struct
Reply
#4
if (Math.WorldToScreen (cg_entities [i] .lerpOrigin, ScreenX i ScreenY)) O tak, nie widziałem tego, moja porażka
Reply
#5
Jest to jedna z najbardziej nieudanych prób wklejenia kopiarki Spróbuj po prostu rysować na pochodzenie graczy, a nie używać pochodzenie kostnego. I jak wspomniano powyżej, zdobądź wszystkie swoje wartości, zanim zadzwonisz do W2S. Jedynym kodem, który powinieneś mieć po wywołaniu W2S, jest funkcja rysowania.
Reply
#6
Dziękuję wszystkim za pomoc
Reply
#7
Zacytować: Napisał LaFeRo_X Dziękuję wszystkim za pomoc Na przyszłość, aby pomóc ludziom, czy to działa? Twoje zdrowie
Reply
#8
Problem polegał na Structs. Rozwiąż problem Alexak92.
Reply
#9
Dokładniej jego refdef struct miał na początku 8 dodatkowych bajtów.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)