Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jest żywym wrogiem
#1
żadna ze struktur, które widziałem, nie pokazuje tych informacji, nikt mi nie powie, gdzie mogę uzyskać te informacje.   Założę się, że jest to w informacjach o kliencie, ale moja wiedza na ten temat nie jest tak ogromna. Dzięki za wkład.
Reply
#2
Zacytować: Napisał Stevepwns żadna ze struktur, które widziałem, nie pokazuje tych informacji, nikt mi nie powie, gdzie mogę uzyskać te informacje. Założę się, że jest to w informacjach o kliencie, ale moja wiedza na ten temat nie jest tak ogromna. Dzięki za wkład. Jeśli masz strukturę podmiotu gracza pod adresem 0x84F058, możesz dowiedzieć się, gdzie gracz żyje, a nie w 0x1C0 od bazy. Mam nadzieję, że wiesz o czym mówię. Jeśli nie, musisz sprawdzić strukturę gry. Kredyty do potworów za znalezienie.
Reply
#3
to informacje, których potrzebowałem, dziękuję. Któregoś dnia chory nauczy się więcej asm i cofania .....: blah:
Reply
#4
Zawsze możesz po prostu przechwycić Nekrolog z CG i ustawić wewnątrz niego "centity [ent-> targetEntity Num] .current Valid = 0". if (centity [i] .currentvalid) { gracz żyje; } jeszcze { gracz jest martwy; }
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)