Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prosty BHOP C ++
#1
To zadziała w przypadku większości gier, które pozwalają ci związać się z mreldownem, aby skakać     Niewykrywalny ze względu na to, że nie ma dostępu do żadnej pamięci, działa jak makro! Testowany na serwerze z wykrywaniem bhopa Wykrywanie, nie wykryto!   Graj z millisecs w funkcji Sleep () dla różnych gier, dla cs 1.6 20 milli sekund jest najlepszy       Wymagania: kompilator C ++ i upewnij się, że w konsoli gry: bind mwheeldown + jump       USE: Press Space = ON || Naciśnij Space Again = off       Kod:   // Basic Bhop By Habit // Jestem pewien, że będzie to trwało od zawsze, ponieważ nie ma dostępu do żadnej pamięci w grze #include <iostream> #include <Windows.h> używając przestrzeni nazw std; int main () {start: CONST int scrolldown = - 120; CONST int scrollup = 120; while (true) {if (GetAsyncKeyState (VK_SPACE)) {while (true) {Sleep (20); // zagraj w to dla innych gier // 20 jest najlepsze dla cs 1.6 mouse_event (MOUSEEVENTF_WHEEL, 0, 0, scrolldown, 0); // upewnij się, że masz mwheeldown binded + jump in game if (GetKeyState (VK_SPACE)) {goto start; }}}} Return 0; }
Reply
#2
możesz emulować klawisze klawiatury, aby nie musieć wiązać kółka myszy, działa w prawie wszystkich grach, zawierać pole bitwy, wystarczy ustawić odpowiednie flagi i wysłać je jako prawdziwy klucz zamiast wirtualnego klucza, który jest dlaczego nazywam mapvirtualkey coś jak: Kod: keybd_event (klucz, MapVirtualKey (vk_key, 0), 0, 0) // naciśnij // sleep keybd_event (klucz, MapVirtualKey (vk_key, 0), 2, 0) // klucz zwalniający
Reply
#3
Dzięki za post i kod, działa świetnie, po prostu nie na VK_SPACE jako przełącznik on / off, włącza się, ale nie wyłącza się, jeśli ponownie naciśnie klawisz Space, działa tylko wtedy, gdy przełączę inny klawisz lub użyję innego klucz całkowicie dla włączania / wyłączania. Poza tym, że działa świetnie, zastanawiałem się, dlaczego vk_space nie działa jako keybd_event i rozwiązałeś mój problem
Reply
#4
ups niewłaściwy wątek .. xd tak czy inaczej: Nie mam poczucia króliczego chmielu Oo
Reply
#5
Ta metoda z Bunnyhop jest gówniana.
Reply
#6
Zacytować: Napisał Grab Ta metoda z Bunnyhop jest gówniana. Nazywa się to nigdy nie martwiąc się o zbanowanie, tak, że zahaczenie o pamięć jest o wiele lepsze, ale musisz zrobić to z anty-oszukiwanym dowodem, i nadal martwić się o ten zakaz, zwłaszcza jeśli upublicznisz go Zamiast tego możesz użyć makr, ale nie masz takiej możliwości, aby ją na nowo zdefiniować. Meh dla większości gier, w które gram, działa tak samo dobrze jak hooking
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by habit Nazywa się to nigdy nie martwiąc się o zbanowanie, tak, że zahaczenie o pamięć jest o wiele lepsze, ale musisz zrobić to z anty-oszukiwanym dowodem, i nadal martwić się o ten zakaz, zwłaszcza jeśli upublicznisz go Zamiast tego możesz użyć makr, ale nie masz takiej możliwości, aby ją na nowo zdefiniować. Meh dla większości gier, w które gram, działa tak samo dobrze jak hooking Nie nazywaj tego anticheat-proof, jakikolwiek skrypt może zostać wykryty ... Nic, co daje ci korzyści, jest bezpieczne, nawet zewnętrzne można łatwo wykryć. Przysięgam, że prywatny zewnętrzny hack jest o wiele bezpieczniejszy niż publiczny skrypt króliczka, taki jak ten ... Więc proszę...
Reply
#8
Zacytować: Napisał Grab Przysięgam, że prywatny zewnętrzny hack jest o wiele bezpieczniejszy niż publiczny skrypt króliczka, taki jak ten ... Przysięgam, że wy dwaj powinniście przerwać tę dyskusję na temat tematu, personel łatwo ją wykrywa
Reply
#9
Zacytować: Napisał Grab Nie nazywaj tego anticheat-proof, jakikolwiek skrypt może zostać wykryty ... Nic, co daje ci korzyści, jest bezpieczne, nawet zewnętrzne można łatwo wykryć. Przysięgam, że prywatny zewnętrzny hack jest o wiele bezpieczniejszy niż publiczny skrypt króliczka, taki jak ten ... Więc proszę... każdy prywatny hack jest bezpieczniejszy niż jakikolwiek publiczny hack, nie ma znaczenia jack shit, jeśli jest to makro, wstrzyknięte lub zewnętrzne.
Reply
#10
nie odwołuje się do żadnej z gier, tak jak zawsze, spycha tylko przycisk spacji, przez pamięć systemową, niezwiązaną z grą, nie jest zewnętrzna ani wewnętrzna, jest globalna. Zasadniczo jest to makro, z którego pochodzi większość oprogramowania do gier dla graczy lub oprogramowanie klawiatury, lub możesz skorzystać z funkcji autohotkey. całkiem pewny, że nigdy nie zostanie zbanowany przez vac, żadną z nich, ponieważ nigdy nie uzyskuje dostępu do pamięci z gry, nigdy się nie hakuje, ani nic, to naprawdę nie jest hack, to raczej skrypt, który można użyć z configs, które nigdy nie powinny cię zbanować od vac. i nie jest wykrywalny przez żaden serwer (jeszcze conajmniej) !. Tak, niektóre anty-cheaty cię złapią, ponieważ te anty-cheaty są o wiele bardziej skomplikowane i nie pozwalają na uruchamianie skryptów ani programów makro w tle. Próbowałem go na esea, nie zostałem zbanowany, więc jego dobra, dobra esea tak naprawdę nie miała żadnej ochrony skryptowej bhop, tam dozwolona o ile wiem (ostatni raz napisałem scenariusz 2012).
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)