Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zbiór kodów MW2 (przesunięcia 4D1)
#11
Kod: EndFrame: \ x 51 \ xA1 \ x 00 \ x 00 \ x 00 \ x 00 \ x 83 \ x 78 \ x 10 \ x 03 xx ???? Odskok xxxx: \ x 83 \ xEC \ x 0C \ x 53 \ x 56 \ x 57 \ x 8B \ x 7 C \ x 24 \ x 1C xxxxxxxxxx Rozprzestrzenianie: \ x 8B \ x 54 \ x 24 \ x 0C \ x 75 \ x 13 xxxxxx CG_Trace: \ x 8B \ x 44 \ x 24 \ x 14 \ x 8B \ x 4C \ x 24 \ x 10 \ x 8B \ x 54 \ x 24 \ x 08 xxxxxxxxxxxx EndFrame ................. 0x00580C20 offset dla 4D1 (przetestuje go później). kredyty: Patcherpro dla wyrównania EndFrame dla aRev.
Reply
#12
Potrzebuję ViewMatrix
Reply
#13
Up2Date?
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by xsick Up2Date? Sprawdź się P.S. tak, przesunięcia nie zmieniły się w R122, jak widzę.
Reply
#15
Dzięki
Reply
#16
Dzięki, użyłem tego w moim własnym ESP i działa bezbłędnie.
Reply
#17
Mogę potwierdzić, że te offsety są wciąż aktualne, odtwarzane wczoraj przez mojego hack'a bez aktualizacji niczego.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)