Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Każda gra) Zapis pamięci
#11
Zatwierdzony. Plik zatwierdzony SHA256: Writer.exe SHA256: a4d9f9ddf43646c61a183c44ebdb357d397bbc566e79cbb51e699c4f6c49f6d4 Interesuje Cię sposób analizowania plików? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć.
Reply
#12
Działa to na MMO w przeglądarce internetowej?
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by columbos Działa to na MMO w przeglądarce internetowej? Jeszcze raz. działa dla dowolnej gry / procesu (32-bitowego), który działa na twoim komputerze. Postępuj zgodnie z instrukcjami, jeśli utkniesz w czymś, co tylko mi powiedz.
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by weseli99 Jeszcze raz. działa dla dowolnej gry / procesu (32-bitowego), który działa na twoim komputerze. Postępuj zgodnie z instrukcjami, jeśli utkniesz w czymś, co tylko mi powiedz. Dziękuję za odpowiedź. Próbowałem i utknąłem na offset. Nie wiem, co powiedzieć. Udostępniam 32-bitowe dzięki wyszukiwarce Google. Czy możesz mi pomóc, co umieścić? Przykłady lub wybory. Nie wiem. Przepraszam, mam niską wiedzę na temat kodowania, ale jestem zainteresowany.
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by columbos Dziękuję za odpowiedź. Próbowałem i utknąłem na offset. Nie wiem, co powiedzieć. Udostępniam 32-bitowe dzięki wyszukiwarce Google. Czy możesz mi pomóc, co umieścić? Przykłady lub wybory. Nie wiem. Przepraszam, mam niską wiedzę na temat kodowania, ale jestem zainteresowany. Przesunięcia to DWORD (w procesie 32-bitowym). Dzięki przesunięciu możemy obliczyć z jakiegoś statycznego adresu, gdzie przechowywane jest nasze zdrowie lub amunicja lub wartość pancerza. Znajdujemy offset za pomocą inżynierii odwrotnej. Na przykład 0x03DF000 (adres statyczny) + 0x1CF (przesunięcie). To jest wskaźnik na przykład do naszej wartości zdrowotnej. I tak, możesz zapytać, dlaczego możemy tutaj umieścić 0x03DF1Cf. Krótka odpowiedź: bcs gra przydziela trochę pamięci w różnych miejscach przy każdym uruchomieniu. Ale wiemy, że nasza wartość zdrowotna to tylko 1CF (przesunięcie) od naszego statycznego adresu bazowego. Przepraszamy za niechlujne wytłumaczenie, ale trudno to zrobić w komentarzu, gdy potrzebujesz więcej informacji dodaj mnie na skype.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by weseli99 Przesunięcia to DWORD (w procesie 32-bitowym). Dzięki przesunięciu możemy obliczyć z jakiegoś statycznego adresu, gdzie przechowywane jest nasze zdrowie lub amunicja lub wartość pancerza. Znajdujemy offset za pomocą inżynierii odwrotnej. Na przykład 0x03DF000 (adres statyczny) + 0x1CF (przesunięcie). To jest wskaźnik na przykład do naszej wartości zdrowotnej. I tak, możesz zapytać, dlaczego możemy tutaj umieścić 0x03DF1Cf. Krótka odpowiedź: bcs gra przydziela trochę pamięci w różnych miejscach przy każdym uruchomieniu. Ale wiemy, że nasza wartość zdrowotna to tylko 1CF (przesunięcie) od naszego statycznego adresu bazowego. Przepraszamy za niechlujne wytłumaczenie, ale trudno to zrobić w komentarzu, gdy potrzebujesz więcej informacji dodaj mnie na skype. Tak, jest trochę brudny, ale ja cię rozumiem. Gdzie znaleźć lub wyszukać te przesunięcie? Często wyszukuję w Google, ale nie miałem szczęścia, by go znaleźć. ===> "Ile przesunięć (lub ile masz wskaźnika poziomu):" Nie wiem, co tu umieścić.
Reply
#17
Czy mogę zapytać, jak otworzyć projekt w kompilatorze c ++ do debugowania? Dzięki
Reply
#18
Zacytować: Napisał pierwotnie 111111111 Czy mogę zapytać, jak otworzyć projekt w kompilatorze c ++ do debugowania? Dzięki @ 111111111 to zależy od tego, jakiego programu używasz. Polecam Ci studio visual express lub społeczność. Następnie kliknij Otwórz projekt i wybierz poprawny plik z sufiksem .sln. Następnie w górnym pasku nie wybieraj wersji i wybierz opcję debugowania, aby włączyć tryb debugowania. Zacytować: Originally Posted by columbos Tak, jest trochę brudny, ale ja cię rozumiem. Gdzie znaleźć lub wyszukać te przesunięcie? Często wyszukuję w Google, ale nie miałem szczęścia, by go znaleźć. ===> "Ile przesunięć (lub ile masz wskaźnika poziomu):" Nie wiem, co tu umieścić. @ columbos Nazwa Skype: vikaj.vesely
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)