Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Każda gra) Zapis pamięci
#1
Co to jest: Zasadniczo po prostu podajesz temu programowi nazwę bazowego adresu okna gry + odsunięcia i generuje ci trochę gównianego trenera ... ale to działa.   Załączam również kod źródłowy (c ++), aby pomóc jednemu z was, takim jak ja, nauczyć się podstawowych rzeczy na temat otwierania i pisania w pamięci / procesie. Jest bardzo prosty. Jeśli masz jakieś pytania, opublikuj je w komentarzach.       Kod:   #include <iostream> #include <Windows.h> #include <string> #include <ctime> #include <wektor> struct Game {int pointerLevel = 1; std :: string name; DWORD hackedValue; Okno HWND; Identyfikator DWORD; Rękojeść uchwyt; DWORD addressTowrite; DWORD baseAddress; std :: vector <DWORD> Offsets; std :: string realName; }; struct Trainer {Gra fabularna; double lastInjection = 0; bool wasinjectionsucc = false; bool hasWindowName = true; bool areOffsetsCorrect; bool anotherAddress = false; }; double Time () {double x = double (zegar () / CLOCKS_PER_SEC); return x; } DWORD FindDmuAddy (UCHWYT hProcHandle, const std :: vector <DWORD> i Offsets, DWORD baseAddress) {Wskaźnik DWORD = baseAddress; DWORD pTemp; DWORD pointerAddr; ReadProcessMemory (hProcHandle, (LPCVOID) wskaźnik i pTemp, sizeof (pTemp), NULL); for (DWORD offset: Offsets) {pointerAddr = pTemp + offset; ReadProcessMemory (hProcHandle, (LPCVOID) pointerAddr, & pTemp, sizeof (pTemp), NULL); } return pointerAddr; } Void Injection (struct Trainer & t, bool skipGameWindow) {for (;! T. Was injectionsuccWink {if (Time () - t. LastInjection> = 7) {t. lastInjection = Time (); if (! skipGameWindow) {system ("cls"); std :: cout << "Nazwa okna. Nie jest nazwą! \ n"; std :: getline (std :: cin, t. game. realName); while (t. game. realName. empty () == false && t. game. realName. back () == '\ n') t. gra . prawdziwe imię . pop_back (); t. gra . window = FindWindowA (NULL, t. game. realName. c_str ()); jeśli (t. okno gry == NULL) {std :: cout << "Nie można przejść do okna gry! \ n"; Sen (2000); dalej ; }} GetWindowThreadProcessId (t. Okno gry, & t. Game. ID); jeśli (t. identyfikator gry == 0) {std :: cout << "Nie można uzyskać identyfikatora procesu ID HWNDR gry gameWindow! \ n"; Sen (2000); dalej ; } t. gra . handle = OpenProcess (PROCESS_ALL_ACCESS, false, t. game. ID); if (t. game handle == NULL || t. game. handle == INVALID_HANDLE_VALUE) {std :: cout << "Nie można uzyskać poprawnej obsługi Proc! \ n"; Sen (2000); dalej ; } else {return; }}}} Void WriteToProcess (struct Trainer & t) {std :: cout << "Adres bazowy: \ n"; std :: cin >> std :: hex >> t. gra . baseAddress; std :: cout << "Ile przesunięć (lub ile masz wskaźnika poziomu): \ n"; std :: cin >> t. gra . pointerLevel; for (int i = 0; i <t. game. pointerLevel; ++ i) {t. gra . Przesunięcia. zmiana rozmiaru (i + 1); std :: cout << "Offset #" << i << "\ n"; std :: cin >> std :: hex >> t. gra . Przesunięcia [i]; } system ("cls"); std :: cout << "Adres:" << std :: hex << t. gra . baseAddress; for (int i = 0; i <t. game. pointerLevel; ++ i) std :: cout << "0x" << std :: hex << t. gra . Przesunięcia [i]; std :: cout << "\ nProcced? Jeśli nie, po prostu uruchom ponownie. \ n"; std :: cin >> t. areOffsetsCorrect; t. gra . addressTowrite = FindDmuAddy (t. uchwyt gry, t. gra Offsety, t. game. baseAddress); std :: cout << "Zaatakowana wartość: \ n"; std :: cin >> t. gra . hackedValue; // system menu ("cls"); std :: cout << "Injection to memory was successful \ n Gra:" << t. gra . Nazwa ; std :: cout << "\ n Copy" << t. gra . hackedValue << "do pamięci po naciśnięciu F1 \ n"; std :: cout << "Wstaw wkładkę dla innej gry / adresu \ n"; for (;! GetAsyncKeyState (VK_INSERT)Wink {if (GetAsyncKeyState (VK_F1)) {WriteProcessMemory (t. uchwyt gry, (BYTE *) t. game. addressTowrite, & t. game. hackedValue, sizeof (t. game. hackedValue), NULL); }} std :: cout << "Naciśnij 0 - dla innej gry, 1 - dla innych adresów \ n"; std :: cin >> t. anotherAddress; if (t. anotherAddress) {return; } else {CloseHandle (t. uchwyt gry); }} BOOL CALLBACK WinEnumed (HWND hwnd, LPARAM param) {Trainer & t = * (Trainer *) param; nazwa char [1024]; GetWindowTextA (hwnd, name, 10
Reply
#2
Plik jest bezpieczny w użyciu. Dziękuję za twój wkład. Plik zatwierdzony SHA256: Memory_Writer_ [unknowncheats.me] _. Exe - dba757549d50261971e7d0f484f23b649874c82ad6a4b04c5808c22fbc361f74 Interesuje Cię sposób analizowania plików? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć.
Reply
#3
działa dla każdej gry, takiej jak APB, ponownie załadowanej i jak z niej korzystać?
Reply
#4
Postępuj zgodnie z instrukcjami po uruchomieniu programu. Jeśli utkniesz w pewnym momencie, daj mi znać.
Reply
#5
nie rozumiem, jak tego używać i jakiej gry przetestowałeś?
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by imill0044 Nie wiem, jak to wykorzystać i jaką grę wypróbowałeś? Jeszcze raz. działa dla dowolnej gry / procesu (32-bitowego), który działa na twoim komputerze. Postępuj zgodnie z instrukcjami, jeśli utkniesz w czymś, co tylko mi powiedz.
Reply
#7
To nie działa, mówi Program nie może się uruchomić, ponieważ MSVCP140.dll brakuje na twoim komputerze. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby rozwiązać ten problem.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by RainbowImpact To nie działa, mówi Program nie może się uruchomić, ponieważ MSVCP140.dll brakuje na twoim komputerze. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby rozwiązać ten problem. wtedy lepiej zainstaluj to środowisko wykonawcze ..
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by RainbowImpact To nie działa, mówi Program nie może się uruchomić, ponieważ MSVCP140.dll brakuje na twoim komputerze. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby rozwiązać ten problem. Możesz też skompilować ten program dla siebie, który może naprawić problem, po prostu skopiuj go i wklej do kompilatora c ++.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by RainbowImpact To nie działa, mówi Program nie może się uruchomić, ponieważ MSVCP140.dll brakuje na twoim komputerze. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby rozwiązać ten problem. Plik jest teraz poprawiony, więc powinien działać.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)