Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cod4 Aimbot Code (jeszcze jeden)
#11
Zacytować: Originally Posted by ciceron Tak. Ale czy to dobry kod? Jeśli skompiluję, czy zostanie mi wyrzucony Punkbuster? Albo czegoś nie rozumiem. Przepraszam, jestem nowy na hakowanie. Cóż, jeśli zahaczyłeś o Niewidocznym, powinieneś być w porządku
Reply
#12
Zacytować: Napisał Sfab1 i trzecia metoda celowania, dziękuje za X22 za wątek usercmd_t! Kod: input_t * input = (input_t *) 0xCC4FF8; usercmd_t * cmd = input -> GetUserCmd (input -> currentCmdNum); CMath. GetAngleToOrigin (AimAt, & cmd -> viewangles [1], & cmd -> viewangles [2]); viewangles -> ViewAngleX + = cmd -> viewangles [1] * cvar. aimspeed / 10.f; viewangles -> ViewAngleY + = cmd -> viewangles [2] * cvar. aimspeed / 10.f; Lub możesz po prostu opuścić ostatnią część i celować bez zmiany widoku kamery
Reply
#13
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie | KungFuPenguin | Lub możesz po prostu opuścić ostatnią część i celować bez zmiany widoku kamery jaka część jest dokładna?
Reply
#14
Czy mogę mieć funkcje GetEntityIndex (nIndex) i GetClientIndex (nIndex)? Ponieważ nie mogę go nigdzie znaleźć.
Reply
#15
... jeśli masz tak załadowaną tablicę encji: centity_t * cg_entities = (centity *) 0xbla; wtedy możesz zrobić cg_entities [id], to samo dotyczy jakiejkolwiek tablicy statycznej, o ile twoja klasa encji ma odpowiedni rozmiar.
Reply
#16
Robię to: pCurTarget = (centity_t *) pCurTarget-> clientNum; pClientInfo = (clientInfo_t *) pClientInfo-> clientNum; A gra się zawiesza
Reply
#17
Zacytować: Napisał pierwotnie x0Ph Czy mogę mieć funkcje GetEntityIndex (nIndex) i GetClientIndex (nIndex)? Ponieważ nie mogę go nigdzie znaleźć. Jak powiedział Sfab, jest to jedna z koncepcji sekcji aimbots.Check cod4 download, a znajdziesz źródło aimbota. Ale nie sugeruję ci, żebyś uczyć się na źródłach, ponieważ będziesz dzwonił harcore.
Reply
#18
Zacytować: Napisał pierwotnie x0Ph Robię to: pCurTarget = (centity_t *) pCurTarget-> clientNum; pClientInfo = (clientInfo_t *) pClientInfo-> clientNum; A gra się zawiesza wtf, clientnum to int, nie jest to ptr ... patrzeć na to, co powiedziałem.
Reply
#19
Ok, znalazłem to. Opiera się na UDCOD4SRC. Istnieją te same klasy i funkcje. http://www.unknowncheats.me/download...4SRC.rar-5759/
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)