Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jak edytować Assembly-CSharp.dll
#1

Wymagania Rust Server   dnSpy (x64)     Tutorial (Jako przykład pokażę ci jak wyłączyć celcone) Przejdź do swojego katalogu gier Rust, a następnie przejdź do RustClient_Data -> Managed.   Powinieneś zobaczyć plik o nazwie "Assembly-CSharp.dll". Skopiuj ten plik i umieść go gdzieś (jako kopię zapasową).   Otwórz dnSpy (x64) i przejdź do Plik -> Otwórz i wybierz oryginalny "Assembly-CSharp.dll".   U góry na dnSpy powinna znajdować się mała ikona lupy. Kliknij go i wyszukaj "BaseProjectile". Następnie kliknij dwukrotnie najwyższy wynik ($ this).   Wyszukaj "internal void LaunchProjectileClientside" za pomocą Control + F.   Kliknij prawym przyciskiem myszy gdzieś w "LaunchProjectileClientside" i naciśnij "Edytuj klasę".   Wstaw "projSpreadaimCone = 0f;" 2 linie w "wewnętrznym pustym polu LaunchProjectileClientside (amunicja ItemDefinition, int projectileCount, float projSpreadaimCone)" i powinno wyglądać mniej więcej tak.   Naciśnij kompilację u dołu i poczekaj, aż się załaduje.   Przejdź do Plik -> Zapisz moduł, następnie kliknij "..." i wybierz swój oryginalny "Assembly-CSharp.dll".   Następnie naciśnij przycisk "OK" i powinien on zastąpić oryginalną bibliotekę dll.   Uruchom "RustClient.exe" z głównego katalogu gier, a nie z pary.   Samouczek serwera (wymagany) Po obejrzeniu filmu dodaj następujące parametry do "start.bat":   Kod:   + serwer. eac 0 + serwer. zabezpiecz fałszywe + serwer. szyfrowanie 0     Uruchom serwer i połącz się z nim za pomocą "connect localhost: 28015".     Jeśli zauważysz coś nie tak w tym samouczku, odpowiedz z moimi błędami. Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieję, że wszyscy macie wspaniały dzień!
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)