Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pobieranie danych ciągu z okna
#1
Gram w Black Desert Online i pomyślałem o bardzo przydatnym narzędziu. To nie jest hack, ale nie będzie dozwolone, ponieważ jest to oprogramowanie innej firmy. To narzędzie byłoby dla jakości życia dla tych z nas, którzy interesują się prowadzeniem handlu. Zasadniczo, gdy wykonujesz transakcję, udajesz się do sprzedawcy, wybierasz przedmiot, który chcesz wymienić, dostajesz paczkę i przenosisz ją do innej lokalizacji, aby handlować nią z zyskiem. Każda lokalizacja nieustannie waha się od procentowego zysku jaki możesz uzyskać. Możesz wydać 1 punkt energii, aby zobaczyć wszystkie wartości procentowe w okolicy, abyś mógł zaplanować dokąd się udać. Problem pojawia się, gdy chcesz wziąć wiele przedmiotów i chcesz spróbować zmaksymalizować zysk, więc musisz wycofać się z okna handlu, aby wybrać nowy przedmiot i nie możesz zapamiętać wszystkich zysków z poprzednich okien.   Oto, jak wygląda okno ofertowe marży handlowej. Po lewej stronie znajdują się 3 zakładki, z których każda ma dużą liczbę lokalizacji, a te wartości procentowe zmieniają się okresowo. To jest dla 1 przedmiotu, więc jeśli chcesz wziąć 3 przedmioty, będziesz miał 9 okien do przejrzenia. Jeśli chcesz wziąć 3 przedmioty w to samo miejsce, a sprzedawca ma 10 przedmiotów, musisz spojrzeć na 30 okien, aby dowiedzieć się, która lokalizacja jest najlepsza.     http://imgur.com/M4rb182   Mój pomysł polegał na tym, aby otworzyć okno i zapisać wartości w tym programie, wybrać miejsce docelowe w moim programie, a następnie podświetlić pozycje, które mają te same miejsca docelowe z najwyższymi marżami zysku. To pozwoliłoby zmaksymalizować marże bez marnowania czasu na przechodzenie do wszystkich okien w grze. Pozwoli to również zaoszczędzić punkty energetyczne, ponieważ za każdym razem, gdy otwierasz okno cytowań, kosztuje ono 1 energię.   Moje pytanie brzmi: jak mogę uzyskać wartości przechowywane w tych oknach? Próbowałem wyszukiwać ciąg (nie używając mechanizmu cheatowania z powodu xigncode3) i wymyślić kilka wartości, ale nic, co naprawdę pasuje w tych oknach.
Reply
#2
W jakiś sposób gra musi zapisać wartości w łańcuchach. Powinieneś zrzucić grę i wyszukać te struny. jeśli nie są obecne, być może są zaszyfrowane. Dojdź do tego punktu gdzie gra nazywa funkcję dla tego okna. Jeśli jest zaszyfrowany, musi go odszyfrować gdzieś tam (lub w pobliżu) ponieważ na koniec funkcje renderowania muszą akceptować normalne ciągi. btw. możesz łatwo ominąć xigncode po prostu przeszukując ciąg "% sXIGNCODE% s" a następnie po prostu NOP'ing funkcji, która przesuwa ten ciąg. -> jeśli gra ma sprawdzane serwery, masz pełne obejście, o ile serwer nie sprawdzi serwera.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)