Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tlenek rdzy - liczba fałszywych graczy online
#1
Witajcie, nie jestem pewien, czy jest to odpowiednie miejsce, aby opublikować ten post, ale naprawdę chcę znaleźć nowy sposób na sfałszowanie konta gracza dla serwerów rdzy. Była stara metoda na ustawienie PlayerBots, ale została załatana przez facepunch. Teraz widzę wiele rosyjskich serwerów, które wydają się wymyślać nowy sposób robienia tego, ale nie mogę tam dotrzeć do właścicieli serwerów. Jeśli ktokolwiek ma jakąś wskazówkę, czy istnieje nowa metoda w Rust-API, proszę daj mi znać, lub jeśli już posiadasz skrypt, proszę to opublikować tutaj, ponieważ jest na to wysokie żądanie.   I TAK, wiem, że serwer może dostać się na czarną listę, ale jest to tylko zakaz IP, co oznacza, że musisz tylko poprosić o nowy adres IP od swojego hosta.   Z góry dziękuję   PS: Sry za mój zły angielski
Reply
#2
To było już wcześniej kwestionowane. Nie można znaleźć nic, ale gdzieś tam jest. Nie znajdziesz tutaj odpowiedzi. Zdobądź populację, zasługując na to. Nie mogę nawet zadać sobie trudu, aby dowiedzieć się, jak to zrobić, ponieważ nie ma zupełnie żadnego powodu poza "uzyskiwaniem prawdziwego ruchu". Poza tym, nawet jeśli go znalazłeś, większość ludzi nie jest głupia i wie, ile osób jest w pobliżu. Battlemetrics i tak podaje rzeczywisty iloraz gracza, więc jeśli tylko to zrobisz, podasz serwerowi złe imię. Poza tym wszyscy, oprócz nowych graczy, pomijają rosyjskie serwery. Jeśli naprawdę tego szukasz, polecam zajrzeć do CSharp-Assembly.dll na serwerze z rdzą, możesz tam znaleźć informacje i być może w stanie to zmienić, ponieważ nie sądzę, że pliki serwera są sprawdzane przez suma kontrolna, nie jestem pewna, nigdy nie próbowałem, nigdy nie będę.
Reply
#3
Zgadzam się z Tobą, ale mam około 50 graczy w dniu wytrzeć, ale w drugim dniu niewiele osób ponownie dołącza do bc, nie ma początkowego konta gracza. Więc wszystko, czego chcę, to około 20 graczy, więc ludzie dołączają. Spojrzałem na to, ale bez powodzenia.
Reply
#4
itsolidude Mogę ci pomóc, jeśli chcesz.
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie itsolidude Zgadzam się z Tobą, ale mam około 50 graczy w dniu wytrzeć, ale w drugim dniu niewiele osób ponownie dołącza do bc, nie ma początkowego konta gracza. Więc wszystko, czego chcę, to około 20 graczy, więc ludzie dołączają. Spojrzałem na to, ale bez powodzenia. dzieje się dla wszystkich serwerów społecznościowych / modded. Nie jesteś wyjątkowy. Wszystko oprócz oficjalnych matryc w ciągu 2-3 dni
Reply
#6
Nigdy nie powiedziałem, że jestem wyjątkowy. Pls możemy wrócić do aktualnego tematu i znaleźć sposób ...?! Zacytować: Originally Posted by UltraPrime itsolidude Mogę ci pomóc, jeśli chcesz. Uwielbiam to, o czym myślałem
Reply
#7
nadal, jeśli ktoś ma rozwiązanie.pl, opublikuj go tutaj
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by shogust12 To było już wcześniej kwestionowane. Nie można znaleźć nic, ale gdzieś tam jest. Nie znajdziesz tutaj odpowiedzi. Zdobądź populację, zasługując na to. Nie mogę nawet zadać sobie trudu, aby dowiedzieć się, jak to zrobić, ponieważ nie ma zupełnie żadnego powodu poza "uzyskiwaniem prawdziwego ruchu". Poza tym, nawet jeśli go znalazłeś, większość ludzi nie jest głupia i wie, ile osób jest w pobliżu. Battlemetrics i tak podaje rzeczywisty iloraz gracza, więc jeśli tylko to zrobisz, podasz serwerowi złe imię. Poza tym wszyscy, oprócz nowych graczy, pomijają rosyjskie serwery. Jeśli naprawdę tego szukasz, polecam zajrzeć do CSharp-Assembly.dll na serwerze z rdzą, możesz tam znaleźć informacje i być może w stanie to zmienić, ponieważ nie sądzę, że pliki serwera są sprawdzane przez suma kontrolna, nie jestem pewna, nigdy nie próbowałem, nigdy nie będę. testowałem około 2 miesiące temu i nie było żadnych kontroli na złożeniu-csharp
Reply
#9
Więc pamiętam, że czytałem gdzieś, aby spojrzeć na klasy ServerMgr i myślę, że istnieje metoda o nazwie UpdateServerInformation. Naprawdę jestem nowy w rdzawym API
Reply
#10
1) Klonuj podmioty gracza 2) Zmodyfikuj Oxidemod, aby móc dodać SteamServerTags 3) Zagraj w Steamworks, jeśli włożysz w to trochę badań, wymyślisz, jak podrabiać graczy, wywołując określone funkcje
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)