Posts: 2
Threads: 0
Joined: Apr 2018
Reputation:
0
Zacytować: Napisał pierwotnie poohpooh dzięki chłopaki Shakai, który wydawał się rozbić moją grę ale skończyło się na tym, że działało char * CheckMenu6 = (char *) (CheckMenu5 + 0x24); lol wtf? jak to, co opublikował Shakai, spowodowało awarię gry? sposób, w jaki powiedziałeś, że działa, jest dokładnie taki sam jak to, co napisali shakai pod innym imieniem
Posts: 1
Threads: 0
Joined: Mar 2018
Reputation:
0
oops, mój zły nie oznaczał gry w zwarcie, ponieważ ją napisałem na początku
Posts: 2
Threads: 0
Joined: Mar 2018
Reputation:
0
tak myślałem, że było coś innego. ponieważ rozbił się po raz pierwszy, gdy go wypróbowałem następnie wypróbowałem go ponownie po tym, jak gość powiedział, że się nie zdarzyło no cóż, przynajmniej teraz działa
Posts: 1
Threads: 0
Joined: Apr 2018
Reputation:
0
możesz także użyć sprintf do formatowania twoich ciągów Kod: char * buffer = new char [256]; sprintf (bufor, "MyString:% s", adres); następnie bufor dziennika -> Mój ciąg: blabla
Posts: 1
Threads: 0
Joined: Apr 2018
Reputation:
0
Gecko, to ogromny wyciek pamięci ... dlaczego miałbyś nawet nowy [] to gówno, po prostu musisz go przydzielić na stos? jeśli chcesz sprawić, by zwrócił trochę gówna (zła praktyka imo), wtedy bufor powinien być statyczny.
Posts: 1
Threads: 0
Joined: Apr 2018
Reputation:
0
mmm tak, napisałem to zbyt szybko, masz rację! :czerwona twarz:
Posts: 1
Threads: 0
Joined: Mar 2018
Reputation:
0
to się rozbije, ponieważ wskaźnik wskazuje na nic, ale sprintf napisze do niego