Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z My Simple COD4 mem Hack
#1
po prostu robię prosty hack cod4 dla łatki 1.7   po prostu bawić się w non pb z   Ale Xhair i Nametags nie wydają się działać   Co ja robię źle       Kod:           BYTE Laser [2] = {0x74, 0x04}; BYTE NametagsOne [2] = {0x90, 0x90}; BYTE NametagsTwo [6] = {0x90, 0x90, 0x90, 0x90, 0x90, 0x90}; BYTE Xhair [2] = {0x74, 0x0C}; BYTE NoFog [2] = {0x74, 0x20}; BYTE NoFlash [2] = {0x75, 0x20}; // RECOIL - Credite TO UC Do tego Think R8Z0R Opublikował on WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x457CCF), "\ xEB \ x12", 0x2, NULL); // Laser Hack WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x456E78), Laser, sizeof (Laser), NULL); // Metoda WriteProcessMemory w Nametagu (GetCurrentProcess (), (void *) (0x42E1AC), NametagsOne, sizeof (NametagsOne), NULL); WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x42E1CE), NametagsTwo, sizeof (NametagsTwo), NULL); // Xhair WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x430EE3), Xhair, sizeof (Xhair), NULL); // Brak zapisu Fog WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x63DB0D), NoFog, sizeof (NoFog), NULL); // Brak Flash WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x451FB9), NoFlash, sizeof (NoFlash), NULL);
Reply
#2
użyj w2s dla esp nazw i użyj funkcji d3d dla xhair proponuję sprawdzić dział d3d tut / source, a następnie przejść do tematu o nazwie: jak narysować linie, pochodzi z dobrym xhair
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie KorUpt po prostu robię prosty hack cod4 dla łatki 1.7 po prostu bawić się w non pb z Ale Xhair i Nametags nie wydają się działać Co ja robię źle Kod: BYTE NametagsOne [2] = {0x90, 0x90}; BYTE NametagsTwo [6] = {0x90, 0x90, 0x90, 0x90, 0x90, 0x90}; // Metoda WriteProcessMemory w Nametagu (GetCurrentProcess (), (void *) (0x42E1AC), NametagsOne, sizeof (NametagsOne), NULL); WriteProcessMemory (GetCurrentProcess (), (void *) (0x42E1CE), NametagsTwo, sizeof (NametagsTwo), NULL); ); 0x42E18F NametagsThree, to jedno, które widzisz rzuciło się na ścianę, 2 to gry zespołowe i DM. Dunno o krzyżówkach używam d3d dla nich.
Reply
#4
wieter20 - nie mogę używać D3d Ponieważ po prostu trzymam to do edycji memów. Cant Naprawdę nie lubisz się bawić z d3d dla zabawy Naprawiono metki - Kod: BYTE NametagsOne [6] = {0x90, 0x90, 0x90, 0x90, 0x90, 0x90}; BYTE NametagsTwo [2] = {0x90, 0x90}; i Xhair I Wyłączono Ochronę zapisu i gotowe Kod: SendCommandToConsole ("cg_drawCrosshair 1"); Dla SendCOmmandtoConsole Kod: // Credit to Strife: Console Funkcja void SendCommandToConsole (char * command) {__asm {polecenie push push 0 push 0 mov esi, 0x004F9AB0 // Zmień to teraz 1.7 call esi add esp, 0x0C}}
Reply
#5
Krzyżyk jest d3d, ponieważ jego obiekt dodatkowy zwykle nie jest ich. to samo dla metek, jeśli nie ma stylu cod4 1 (chyba) Zacząłem kodowanie tylko tydzień temu
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie bigsnake Krzyżyk jest d3d, ponieważ jego obiekt dodatkowy zwykle nie jest ich. to samo dla metek, jeśli nie ma stylu cod4 1 (chyba) Zacząłem kodowanie tylko tydzień temu Tak, ale to właśnie ma na myśli, nie chce używać d3d, ale tylko edycję pamięci.
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie bigsnake Krzyżyk jest d3d, ponieważ jego obiekt dodatkowy zwykle nie jest ich. to samo dla metek, jeśli nie ma stylu cod4 1 (chyba) Zacząłem kodowanie tylko tydzień temu W tej grze jest wiele, piekło jest nawet wbudowane w kod dla aimbota. Nie, to nie będzie działać tak jak myślisz, ograniczanie pudełek wbudowanych itp. Nawet chams. 1.7 przesunięcia 0x430EE3 // Crosshair 0x430ED5 // Crosshair // 2nd crosshair
Reply
#8
Dziękuje alkatraz za korekty yeh silnik Quake ma wiele schludnych funkcji Znalazłem, jak używać Game Engine Auto Aim i Auto Malee lol .. Twórcy gier są mili, gdy ułatwiają nam odpoczynek.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)