Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
natychmiastowy killstreak
#1
Hej, mam pomysł ... Nie wiem, czy ktokolwiek jeszcze opublikował ten pomysł, a jeśli tak, proszę, wybacz mi.   Przykład użycia carepackage:   W porządku, szukamy twojego obecnego zabójstwa, może 2 razy. Będziemy kontynuować, dopóki nie znajdziemy adresu, który zawiera aktualną liczbę zabójstw. . . w pewnym momencie gra porówna liczbę zabójstw z 4 czarami, czyli liczbę zabójstw potrzebnych na pakiet opieki. . . .   {tylko przykład}   CMP 4, [EAX] -> Powiedzmy, że adres tam leży {eax} JNE {jum over call} Zadzwoń do {getcarepackage} ------> i tego połączenia będziemy potrzebować ...   dlatego tworzymy moduł w C ++ i dołączamy go do gry podłączamy je niewykrywalne i za pomocą klawisza skrótu możemy wywoływać tę funkcję, kiedy tylko chcemy.   Co wy myślicie? . . . to jest?
Reply
#2
Myślę, że jest to po stronie serwera, więc oznacza to, że otrzymasz pakiet, gdy jesteś w stanie wykonać killstreak
Reply
#3
Okay, nawet jeśli jest serwerem, powinien być kod w programie, który wysyła liczbę zabitych, które mamy na serwerze ... lub serwer wysyła dane do klienta, mówiąc, że masz pakiet opieki. może skorzystamy z tego połączenia?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by AntonT Okay, nawet jeśli jest serwerem, powinien być kod w programie, który wysyła liczbę zabitych, które mamy na serwerze ... lub serwer wysyła dane do klienta, mówiąc, że masz pakiet opieki. może skorzystamy z tego połączenia? co z serwerem liczy twoje zabójstwa?: apple2:
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by AntonT Okay, nawet jeśli jest serwerem, powinien być kod w programie, który wysyła liczbę zabitych, które mamy na serwerze ... lub serwer wysyła dane do klienta, mówiąc, że masz pakiet opieki. może skorzystamy z tego połączenia? Jedyną możliwą rzeczą jest to, że pełnisz tę funkcję, by dbać o paczkę, ale najprawdopodobniej, jeśli z niej skorzystasz, Twoja wola gry zakończy paczkę na serwer, kiedy ją sfotografujesz i zobaczy, że jej nie masz Jest to po prostu prawie niemożliwe ...
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie Freaky123 Jest to po prostu prawie niemożliwe ... Znajdziemy wyjście!
Reply
#7
Silnik q3 i gra podobna do cod6 używają serwerów dla ważnego gówna takiego jak ten lol. zmiana klienta nie będzie miała znaczenia, tak samo będzie z wysyłaniem pakietów, ponieważ serwer zlicza zabójstwa. jedyną opcją jest exploit shellcode, ale to prawdziwy hackowanie xd
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie Freaky123 Myślę, że robi się to na serwerze, więc oznacza to, że otrzymasz pakiet, gdy będziesz w stanie wykonać killstreak Gdyby po tym nie było żadnych czeków, mógłbyś po prostu wysłać pakiet, gdy tylko chcesz tego zabójstwa.
Reply
#9
Zacytować: Napisał iExclusive Gdyby po tym nie było żadnych czeków, mógłbyś po prostu wysłać pakiet, gdy tylko chcesz tego zabójstwa. Tak, ale deweloperzy nie są głupi
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)