Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GetThreadContext
#1
Ive have breakpoints działa dobrze i tam całkowicie niewykryte.   Ale coś mnie martwi i zastanawiam się, czy ktoś jeszcze zna odpowiedź.   Ive umieścić punkt przerwania na GetThreadContext i jego po prostu nigdy nie zadzwonił i zanim zapytasz tak, to był ustawiony w odpowiednim wątku. Zrobiłem także objazd na tym (myśląc, że to zostanie wykryte), ale byłem szczęśliwy, aby podjąć ryzyko, ponieważ potrzebowałem znać odpowiedź, ale to nigdy nie zostało wywołane w ciągu 15 do 20 minut byłem na serwerze pb. Zarówno objazd, jak i punkt przerwania zostały poprawnie skonfigurowane (więc nie mówię, że to nie było) przetestowałem to, wywołując GetThreadContext z mojego hacka ręcznie i działało idealnie (wstawiłem tam komunikat i sygnał dźwiękowy), oba zostały uruchomione zgodnie z oczekiwaniami.   Moje pytanie brzmi, czy PunkBuster sprawdza nawet punkty przerwania w cod4?   Ponieważ w ciągu około 20 minut byłem na serwerze pb, nie sprawdzali tego ani razu.   oh i ja również miałem punkt przerwania na renderscene, ponieważ jest to główny hak dla mojego aimbota i esp (więc testowałem to) i to działa świetnie, ponieważ wiem, że narysowałem tekst silnika na ekranie, aby przetestować go i pojawił się (zgodnie z oczekiwaniami)   EDYTOWANIE: Poszedłem ponownie przez kolejne 20 minut (serwer pb) i miałem tylko punkt przerwania renderscene z tekstem, aby upewnić się, że działa i postanowiłem sfałszować rejestry na wszelki wypadek i tak nie otrzymałem żadnych kopnięć xD
Reply
#2
więc, jakie jest twoje pytanie? greetz KN4CK3R
Reply
#3
nie musisz używać objazdów, jeśli masz już tam hwbp.
Reply
#4
Zacytować: Napisał KN4CK3R więc, jakie jest twoje pytanie? greetz KN4CK3R Czy punkbuster sprawdza pułapki używając GetThreadContext? Ponieważ nigdy nie wywołał cod4 ... Zacytować: Napisał King-OrgY nie musisz używać objazdów, jeśli masz już tam hwbp. lol Wiem, nie wyjaśniłem to poprawnie Próbowałem obu metod indywidualnie .... OK, tak źle wyjaśnij to jeszcze raz, najwyraźniej pb używa GetThreadContext do sprawdzania punktów przerwania. Ale w cod4 z tego, co testowałem do tej pory w Internecie (na serwerze pb), oni nigdy nie używają GetThreadContext do sprawdzania punktów przerwania ..... więc pytam, czy ktokolwiek wie, czy robią lub nie sprawdzają punktów przerwania w cod4? Nadzieja, która miała sens EDYCJA: OK, nieważne, znalazłem odpowiedź, której szukałem, nie sprawdzają punktów przerwania w cod4.
Reply
#5
uwierzcie mi, że oni szukają punktów przerwania Oto kilka skanów w cod4 na przykład: Kod: Bmn KiUserExceptionDispatcher 5 c9c9c9c9c9 fc8b4c24048b1c245153e83c9801000a Bmk GetCurrentThreadId 5 558BEC8D450481381D514700 64a1180000008b4024c390909090903b oni również mają skanowanie dla getthreadcontext właśnie nie mają teraz mojego logu pod ręką
Reply
#6
thankyou sycore, myślę, że lepiej ustawić pewne breakpointy na rzeczy nierealne i patrzeć na siebie, grałem przez jakiś czas z breakpointami zeszłej nocy i nie byłem kopnięty, więc może tam tylko skanuje określone wątki ...? no cóż, chory popatrz i zobacz, co mogę znaleźć xD
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)