c2i forums

Full Version: Rust - UnbanTool Source - C ++
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Witajcie, UC Community, ponieważ niewielu rzeczywiście sprawdza UC Wiki ... Zdecydowałem się opublikować tutaj moje źródło narzędzi unbanowych, tak nie jestem naprawdę pro koderem, więc może to wyglądać głupio dla niektórych osób, ale w każdym razie ...     To jest tutaj dużo dla celów edukacyjnych.   FULL LINK TO UC WIKI THREAD: Emulated Rust UnbanTool Source   Potrzebne jest: Visual Studio   Wiedza C ++   Mózg     Kod źródłowy     Bypass.h   Jest to plik nagłówkowy, którego używam w moim narzędziu do odblokowywania, mam wszystko, co jest mi potrzebne:       Kod:   #ifndef _RUSTBYPASS_H #define _RUSTBYPASS_H #include <Windows.h> #include <stdio.h> #include <fstream> #include <direct.h> #define INFO_BUFFER_SIZE 32767 using namespace std; class CRustBypasser {public: bool DeleteLumaConfig (); bool MakeLumaConfig (); bool MakeFolderConfig (); bool DeleteFolderConfig (); }; extern CRustBypasser Bypasser; #endif   Bypass.cpp   To są wszystkie funkcje, które sprawią, że całe narzędzie będzie działać, i zrobiłem funkcje dla każdego przycisku. Jest prawie taki sam, z niewielkimi zmianami, i tak wygląda źle, ale działa:       Kod:   #include "Bypass.h" CRypPrzeglądarka Bypasser; bool CRustBypasser :: DeleteLumaConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ użytkownicy \\% s \\ AppData \\ lokalna \\ LumaEmu", nazwa_użytkownika) ; remove (Path); return 1; // success} return 0; } bool CRustBypasser :: MakeLumaConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ users \\% s \\ AppData \\ Local \\", nazwa_użytkownika); SetCurrentDirectory (Path); ofstream fileOutput ("LumaEmu"); fileOutput. blisko (); return 1; // success} return 0; } bool CRustBypasser :: MakeFolderConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ użytkownicy \\% s \\ AppData \\ lokalna \\ LumaEmu", nazwa_użytkownika) ; _mkdir (Ścieżka); return 1; // success} return 0; } bool CRustBypasser :: DeleteFolderConfig () {ścieżka char [MAX_PATH], nazwa użytkownika [64]; DWORD len = INFO_BUFFER_SIZE; if (GetUserNameA (nazwa_użytkownika, i len)) // zwraca wartość niezerową, jeśli pomyślnie {sprintf_s (ścieżka, sizeof (ścieżka), "C: \\ użytkownicy \\% s \\ AppData \\ lokalna \\ LumaEmu", nazwa_użytkownika) ; RemoveDirectory (Path); return 1; // success} return 0; }   Main.cpp   To sprawia, że cała aplikacja uruchamia się i działa:       Kod:   #include <iostream> #include <windows.h> #include "MyForm.h" przy użyciu przestrzeni nazw std; używanie przestrzeni nazw UnbanTool; int WINAPI WinMain (HINSTANCE hInst, HINSTANCE hPrev, LPSTR lpArgs, int iCmdShow) {Aplikacja :: Run (gcnew MyForm ()); return 0; }   MyForm.h   Jest to wygenerowana przeze mnie forma okna przez moje studio graficzne, więc nie zakodowałem tego, z wyjątkiem dodania funkcji klasy na końcu: 3               Kod:   #pragma once #include "Bypass.h" namespace UnbanTool {using namespace System; using namespace System :: ComponentModel; using namespace System :: Collections; using namespace System :: Windows :: Forms; using namespace System :: Data; using namespace System :: Drawing; /// <summary> /// Podsumowanie dla MyForm /// </ summary> public ref class MyForm: public System :: Windows :: Forms :: Form {public: MyForm (void) {InitializeComponent (); // // TODO: Dodaj tutaj kod konstruktora //} protected: /// <summary> /// Oczyść wszystkie używane zasoby. /// </ summary> ~ MyForm () {jeśli (komponenty) {usuń komponenty; }} private: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button1; protected: private: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button2; private: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button4; prywatny: System :: Windows :: Forms :: Button ^ button3; private: /// <summary> /// Wymagana zmienna projektanta. /// </ summary> System :: ComponentModel :: Container ^ components; #pragma region Wygenerowany kod programu Windows Form Designer /// <summary> /// Wymagana metoda dla wsparcia Designer - nie modyfikuj /// zawartości tej metody za pomocą edytora kodu. /// </ summary> void InitializeComponent (void) {System :: ComponentModel :: ComponentResourceManager
działa tylko na win vista + dlaczego powielanie kodu? dlaczego zwraca 1, 0, jeśli masz go jako bool? dlaczego funkcje są w klasie? tak, twój kod to c ++ (prawie c równy), ale projekt to c ++ .net
Powiedziałem już, że to nie jest dobre
Założę się, że wkrótce zostanie to naprawione: P
Jest kilka narzędzi unbanowych wydanych i to jest do poprawek, to jest dla emulowanej rdzy, więc nie sądzę, że zostanie to załatane tak szybko
Dobra robota xenocidewiki. Tak trzymaj + rep