c2i forums

Full Version: Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Cześć chłopaki, zastanawiają się teraz, co do wewnętrznych cech, jaka jest najszybsza funkcja rowerowa (potrzeba mniej milisekund), aby stworzyć pętlę jednostki lub jakąkolwiek pętlę w grze. Sądzę, że jest to jedna z funkcji d3d, ale być może jest taka, która najlepiej ją włącza.   Wystarczy porozmawiać, dzięki za przeczytanie.
co jest nie tak z while (true) {}?
Zacytować: Originally Posted by Zero2Four co jest nie tak z while (true) {}? podczas gdy prawda bez snu (w oddzielnym wątku), jest szybka, ale to za mało, aby zablokować coś i utrzymać na nim środek widzenia dokładnie, bez odsunięcia na bok punktu docelowego. https://imgur.com/a/hmRSu Spójrz na kropkę, jak oddziela się od punktu docelowego. Twoja droga jest najbardziej leniwym sposobem.
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie broly7 Cześć chłopaki, zastanawiają się teraz, co do wewnętrznych cech, jaka jest najszybsza funkcja rowerowa (potrzeba mniej milisekund), aby stworzyć pętlę jednostki lub jakąkolwiek pętlę w grze. Sądzę, że jest to jedna z funkcji d3d, ale być może jest taka, która najlepiej ją włącza. Wystarczy porozmawiać, dzięki za przeczytanie. Funkcja dla D3D: Present