Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

UnrealEngineSDKGenerator Nie działa poprawnie
#1

UnrealEngineSDKGenerator Nie działa poprawnie
Reply
#2

Patrzyli, dodając jakieś szyfrowanie, od połowy lutego myślę. Wcześniej to tylko poprawianie przesunięć. Jeśli przejdziesz przez strukturę struct i zmienisz wątek od lutego do teraz, poznasz większość potrzebnych rzeczy. Tj. Aktualne przesunięcia, jak odszyfrować nazwy i właściwości struktury. Kn4ck3r opublikował ostatnio aktualizację generatora, aby bardziej bezpośrednio obsługiwać te niestandardowe zaszyfrowane właściwości, ale nadal potrzebujesz wszystkich informacji z wątku i trochę majsterkowania.
Reply
#3

Zacytować: Originally Posted by Quarrel Patrzyli, dodając jakieś szyfrowanie, od połowy lutego myślę. Wcześniej to tylko poprawianie przesunięć. Jeśli przejdziesz przez strukturę struct i zmienisz wątek od lutego do teraz, poznasz większość potrzebnych rzeczy. Tj. Aktualne przesunięcia, jak odszyfrować nazwy i właściwości struktury. Kn4ck3r opublikował ostatnio aktualizację generatora, aby bardziej bezpośrednio obsługiwać te niestandardowe zaszyfrowane właściwości, ale nadal potrzebujesz wszystkich informacji z wątku i trochę majsterkowania. Bardzo dziękuję za twoją poradę. Myślę, że myślałem o rozwiązaniu, ale nie wiem jak nazwać GetEncryptedObject. FEncryptedObject UEEncryptedObjectProperty :: GetEncryptedObject () const { Zwróć static_cast (object) -> EncryptedFunc; }
Reply
#4

Mam taki sam problem jak ty, czy to rozwiązałeś?
Reply
#5

Szukaj najnowszego zestawu SDK
Reply
#6

Zacytować: Originally Posted by whlzyl337 Jestem zaskoczony, że KN4CK3R jest biegły w silniku UE. Użyłem wcześniej kodu uNrEaL. Oddaj hołd tobie! Dziękuję Ci bardzo. * ahem * UnrealEngineSDKGenerator UE1 - 4: P
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)