Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Name Index Dumper
#11

Zacytować: Napisał Tr3x Nie można zagwarantować, że identyfikatory będą spójne na różnych komputerach (być może w regionie, ale nikt tego nie sprawdzał), więc nie ma sensu. Po prostu popraw swoje imię czyta. Istnieje co najmniej 10 przykładów wklejonego kodu, który wymaga 0 zmian. Może spróbuj Discord ... Używam W10 x64. Tak jak teraz, proszę o podawanie łyżki Próbowałem wielu źródeł od UC, nie tylko Copy / Pasta, ale także próbując naprawić błędy ... Nie mam go uruchomionego.
Reply
#12

Zacytować: Napisał reiniss2 Nie można skompilować: https://imgur.com/a/co9dk Co może być problemem? Czy nawet przeczytałeś kod? Oczywiście musisz skompilować jako bibliotekę DLL i wstrzyknąć ... Zacytować: Napisał Tr3x A 0x700000 nawet nie będzie poprawne, więc nie zostanie znaleziony uchwyt TslGame.exe. Czy wyłączyłeś BE? Jeśli nie potrafisz zrozumieć najbardziej podstawowego kodu, powinieneś zachować spokój.
Reply
#13

Dzięki za uwolnienie
Reply
#14

Zacytować: Originally Posted by spudgy Oto lepsza metoda, która działa na każdym komputerze, cachee przy obciążeniu -fantastyczna okazja- Zamiast pojedynczych zmiennych dla każdego rodzaju i różnorodności jednostek, można użyć kontenera takiego jak mapa, aby zgrupować pewne podmioty, takie jak gracze, pojazdy, łupy itp., Które zawierają klucz i wartość. Kluczem będzie identyfikator, a wartość będzie ciągiem tego, czym dokładnie jest. Możesz też po prostu użyć zestawów, aby zgrupować coś razem, jeśli nie interesują cię wartości, a zamiast tego, jeśli jest to jakiś rodzaj bytu. Powinno to radykalnie zmniejszyć nadpis w kodzie i nie wymagać licznych funkcji, aby uzyskać nazwy lub typy podmiotów itp., Ponieważ są one już połączone razem przez identyfikator na mapie. http:
Reply
#15

Potrzebuję wszystkich nazw przedmiotów, którzy mogą je udostępniać?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)