Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Generator kodów śmieciowych - Nie ujawniaj swojego cheata
#1

UWAGA: Nie jestem pierwszym, który stworzył jedno z nich! (Myślałem, że byłam pierwsza, dopóki nie zobaczyłam tego podczas pisania tego postu ...)     Trzymaj swoje kody ayware na zawsze niezauważone z super fajnym kodem! Zrobiłem to, ponieważ mój przyjaciel ciągle prosił o niepoprawne kodowanie (a ponieważ zadey powiedział, że kodowanie wiadomości-śmieci było trudne lub takie jak ten lmao) Ma proste gui, heres pic       Generuje losowe instrukcje if, jeśli instrukcje in else, while pętle uruchamiane tylko raz i try / catch.   Istnieje 50% szans na wygenerowanie losowego kodu przy użyciu liczb całkowitych i 50% prawdopodobieństwa wygenerowania losowego kodu za pomocą wartości logicznych.   W gui znajduje się ogromne pole tekstowe, w którym pojawi się wygenerowany kod śmieciowy. Po prostu kliknij go, ctrl + a, i ctrl + c, aby go skopiować, a następnie wklej gdzieś w swoim cheacie.   Pod przyciskiem "Generuj" znajduje się wpis tekstowy, w którym można wprowadzić liczbę. Liczba ta zmieni liczbę generowanych znaków ifs / whiles / try & catch.   Oto kilka przykładów wyników: Boolean Junk Code:     Kod:   / * ---------- START JUNK CODE ---------- * / bool JunkCode8200 = true; if (JunkCode8200 == true) JunkCode8200 = false; spróbuj {JunkCode8200 = true; } catch (...) {} try {JunkCode8200 = false; } catch (...) {} try {JunkCode8200 = false; } catch (...) {} bool While5512 = true; while (While5512 == true) {JunkCode8200 = false; While5512 = false; } if (JunkCode8200 == true) JunkCode8200 = true; else JunkCode8200 = true; bool While4363 = true; while (While4363 == true) {JunkCode8200 = true; While4363 = false; } bool While9845 = true; while (While9845 == true) {JunkCode8200 = false; While9845 = false; } spróbuj {JunkCode8200 = false; } catch (...) {} if (JunkCode8200 == true) JunkCode8200 = false; / * ---------- KOD END JUNK ---------- * /   Cały kod śmieciowy:     Kod:   / * ---------- START JUNK CODE ---------- * / int JunkCode1050 = 5077; bool While1919 = true; while (While1919 == true) {JunkCode1050 = 8032; While1919 = false; } spróbuj {JunkCode1050 = 212; } catch (...) {} try {JunkCode1050 = 5327; } catch (...) {} if (JunkCode1050 == 5327) JunkCode1050 = 1547; if (JunkCode1050 == 8154) JunkCode1050 = 951; else if (JunkCode1050 == 1547) JunkCode1050 = 8718; if (JunkCode1050 == 8718) JunkCode1050 = 1097; bool While4652 = true; while (While4652 == true) {JunkCode1050 = 5873; While4652 = false; } if (JunkCode1050 == 5873) JunkCode1050 = 6122; spróbuj {JunkCode1050 = 138; } catch (...) {} if (JunkCode1050 == 5864) JunkCode1050 = 8213; else if (JunkCode1050 == 138) JunkCode1050 = 7716; / * ---------- KOD END JUNK ---------- * /   Ściągnij:   https://www.unknowncheats.me/forum/d...=file&id=21434 //oczekuje na zatwierdzenie   edytuj: do widzenia rep: 0
Reply
#2

Masz na myśli generator wiadomości śmieciowych dla twojej pasty ayyyware
Reply
#3

Zacytować: Napisał Geradiel Masz na myśli generator wiadomości śmieciowych dla twojej pasty ayyyware "Zachowaj swoje oprogramowanie ayware na zawsze niezauważone z super fajnym kodem śmieci!"
Reply
#4

Przepraszam, jeśli się mylę, ale czy kompilator nie usunie bezpośrednio tych funkcji, biorąc pod uwagę, że nic nie zwracają i nie wykorzystali swoich danych w żaden znaczący sposób? (Pisanie do pliku, drukowanie, itp.) Myślę, że najlepszym sposobem na robienie niechcianych kodów jest emisja __asm, która nie jest zoptymalizowana przez kompilator i może radykalnie zmienić sygnaturę pliku.
Reply
#5

Zacytować: Originally Posted by Bohemian43 Przepraszam, jeśli się mylę, ale czy kompilator nie usunie bezpośrednio tych funkcji, biorąc pod uwagę, że nic nie zwracają i nie wykorzystali swoich danych w żaden znaczący sposób? (Pisanie do pliku, drukowanie, itp.) Myślę, że najlepszym sposobem na robienie niechcianych kodów jest emisja __asm, która nie jest zoptymalizowana przez kompilator i może radykalnie zmienić sygnaturę pliku. nie został mi usunięty afaik, wkleiłem go tonę razy i zauważyłem zmianę rozmiaru pliku, więc zakładam, że nie jest.
Reply
#6

Zacytować: Originally Posted by Bohemian43 Przepraszam, jeśli się mylę, ale czy kompilator nie usunie bezpośrednio tych funkcji, biorąc pod uwagę, że nic nie zwracają i nie wykorzystali swoich danych w żaden znaczący sposób? (Pisanie do pliku, drukowanie, itp.) Myślę, że najlepszym sposobem na robienie niechcianych kodów jest emisja __asm, która nie jest zoptymalizowana przez kompilator i może radykalnie zmienić sygnaturę pliku. Możesz zmienić ustawienia optymalizacji w 90% przyzwoitych kompilatorów, w tym VS
Reply
#7

Zacytować: Oryginalnie wysłana przez Former Control Możesz zmienić ustawienia optymalizacji w 90% przyzwoitych kompilatorów, w tym VS Oh Ok przepraszam. Wiedziałem o wyłączeniu optymalizacji, po prostu myślałem, że kompilator ma pewne zastrzeżone prawa, których nie można wyłączyć, na przykład tworzenie prawdziwej funkcji zamiast wbudowanej. Ale ta metoda będzie nadal wykrywana w stosunku do dowolnego AC, który nie jest VAC, prawda?
Reply
#8

Zacytować: Originally Posted by Bohemian43 Oh Ok przepraszam. Wiedziałem o wyłączeniu optymalizacji, po prostu myślałem, że kompilator ma pewne zastrzeżone prawa, których nie można wyłączyć, na przykład tworzenie prawdziwej funkcji zamiast wbudowanej. Ale ta metoda będzie nadal wykrywana w stosunku do dowolnego AC, który nie jest VAC, prawda? Ponieważ większość AC, które są warte czegoś, użyj heurystycznego skanowania (próbując uprościć), zobacz, co robią twoje otwarte wątki do procesu gry (zewnętrzne) lub przeczytaj, co robi twój otwarty moduł (wewnętrzny) w grze. To jest powód, dla którego możesz użyć "zaufanego" programu do wstrzykiwania, takiego jak niezgoda, i nadal może zostać zgrany przez większość / wszystkie przyzwoite antysyzy. Krótko mówiąc, nie, działa tylko na VAC, ponieważ (V) alve (A) llows © rozgrzewa
Reply
#9

Zacytować: Originally Posted by Bohemian43 Przepraszam, jeśli się mylę, ale czy kompilator nie usunie bezpośrednio tych funkcji, biorąc pod uwagę, że nic nie zwracają i nie wykorzystali swoich danych w żaden znaczący sposób? (Pisanie do pliku, drukowanie, itp.) Myślę, że najlepszym sposobem na robienie niechcianych kodów jest emisja __asm, która nie jest zoptymalizowana przez kompilator i może radykalnie zmienić sygnaturę pliku. Zależy od ustawień kompilatora. To będzie działać w oparciu o ustawienia kompilatora. Edycja: przepraszam naprawdę nie przeczytałem wątków w tym poście, aby zobaczyć, że ktoś już cię poprawił.
Reply
#10

Kod śmieciowy to placebo, jeśli VAC kiedykolwiek wytworzy detekcję dla pasty publicznej, której nie robili od miliona lat, śmieci nic nie zrobią.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)